Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #81 Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor??? Så kan hun gange med antall støt for dermed å regne ut eksakt hvor mange kilometer pikk hun har fått i seg gjennom årene
Gjest Eurodice Skrevet 7. januar 2012 #82 Skrevet 7. januar 2012 Så kan hun gange med antall støt for dermed å regne ut eksakt hvor mange kilometer pikk hun har fått i seg gjennom årene Du kan få sagt det .
Gjest Elyssa Skrevet 7. januar 2012 #83 Skrevet 7. januar 2012 Ja, når en kommer til størrelsen så blir det jammen mye flåseri. Jeg er glad jeg ikke har så stor tissemann, for jeg liker nærkontakt. Det er veldig godt å kjenne kropp i mot kropp og ikke bare like i nærheten. Hehe, godt sagt! Jeg kunne ikke hatt sex med noen på 19 cm, tror jeg. I hvert fall ikke mer enn i èn stilling og veldig rolig. :frown: Hadde den vært tilpass tykk også, så hadde den ikke kommet inn. Har forøvrig hatt en del sex også, men jeg er ung så er vel 'stram' da. (Og ja, jeg vet at de aller fleste her bare tuller )
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #84 Skrevet 8. januar 2012 Hvorfor ikke? Fordi vel! er vel ingen hemmelighet at menn skryter litt av seg selv. Jeg hadde vanskelig for å tro de to første, så de sa noe som "mål selv da vel!" jeg tok utfordringen på strak arm, og vi hadde det ganske så morsomt! han siste va mest for the hell of it. Vi hadde det ganske så morsomt der også. 1
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #85 Skrevet 8. januar 2012 Så kan hun gange med antall støt for dermed å regne ut eksakt hvor mange kilometer pikk hun har fått i seg gjennom årene Ikke dumt! Tror dette skal inn i svarteboka, krav om å måle alle fra nå av! 1
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #86 Skrevet 8. januar 2012 Ikke dumt! Tror dette skal inn i svarteboka, krav om å måle alle fra nå av! Seriøst... hadde ei dame krevd å få måle, hadde jeg trodd hun var gal og sendt henne på dør...
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #87 Skrevet 8. januar 2012 Seriøst... hadde ei dame krevd å få måle, hadde jeg trodd hun var gal og sendt henne på dør... nei ikke seriøst stemmer vel at jeg har målt et par karer på oppfordring fra dem, men ikke noe jeg kommer på av meg selv, det meste funker jo finfint! størrelse er jo oppskrytt 1
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #88 Skrevet 8. januar 2012 nei ikke seriøst stemmer vel at jeg har målt et par karer på oppfordring fra dem, men ikke noe jeg kommer på av meg selv, det meste funker jo finfint! størrelse er jo oppskrytt So I hear...
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #89 Skrevet 8. januar 2012 So I hear... Er jo bare å tilpasse seg situasjonen Sier seg selv at ikke alle stillinger er optimal med en stor, samtidig som de i motsatt enda av skalaen må velge stillinger som passer for dem. Masse som er bra for begge deler og alt i mellom! 1
Gjest Bandit Skrevet 8. januar 2012 #90 Skrevet 8. januar 2012 Er jo bare å tilpasse seg situasjonen Sier seg selv at ikke alle stillinger er optimal med en stor, samtidig som de i motsatt enda av skalaen må velge stillinger som passer for dem. Masse som er bra for begge deler og alt i mellom! Helt klart. I de aller fleste situasjoner vil det gå veldig bra både den ene og den andre veien.
Pialill Skrevet 8. januar 2012 #91 Skrevet 8. januar 2012 Helt klart. I de aller fleste situasjoner vil det gå veldig bra både den ene og den andre veien. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. januar 2012 #92 Skrevet 8. januar 2012 19,5 cm blir vel rekna for stort (med tanke på at gjennomsnittet er 15 cm eller deromkring.... men men.....
Sekretæren Skrevet 8. januar 2012 #93 Skrevet 8. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger SportyShorty, mod
Konghung Skrevet 11. januar 2012 #94 Skrevet 11. januar 2012 Denne personen har ikke tilfeldigvis et nick som begynner på "K" og slutter på "g"? Hei!!! Min er lengre...
Likevekt Skrevet 11. januar 2012 #95 Skrevet 11. januar 2012 Fordi vel! er vel ingen hemmelighet at menn skryter litt av seg selv. Jeg hadde vanskelig for å tro de to første, så de sa noe som "mål selv da vel!" jeg tok utfordringen på strak arm, og vi hadde det ganske så morsomt! han siste va mest for the hell of it. Vi hadde det ganske så morsomt der også. Synes jeg ser det for meg... "Vent, før vi har sex må jeg ta mål av deg her...." "???" "Ja, må ha det formelle i orden først veit'u!" "!!!"
Pialill Skrevet 11. januar 2012 #96 Skrevet 11. januar 2012 Synes jeg ser det for meg... "Vent, før vi har sex må jeg ta mål av deg her...." "???" "Ja, må ha det formelle i orden først veit'u!" "!!!"
Gjest "gjest" Skrevet 11. januar 2012 #97 Skrevet 11. januar 2012 19,5 cm blir vel rekna for stort (med tanke på at gjennomsnittet er 15 cm eller deromkring.... men men..... En kuk trenger ikke å være større enn mellom 12-15 cm. Litt tykkelse på dem og med et kukhode som er bredere enn skaftet er heftig. Hammerhead er virkelig greia si.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #98 Skrevet 11. januar 2012 Synes jeg ser det for meg... "Vent, før vi har sex må jeg ta mål av deg her...." "???" "Ja, må ha det formelle i orden først veit'u!" "!!!" "Faen, du hadde 22, det blir vanskelig å regne med." "Hva?" "Jeg vil ha en med 20 eller 25, lettere å holde kontroll på det da!" "HVA?!" går ut døra
Gjest "gjest" Skrevet 11. januar 2012 #99 Skrevet 11. januar 2012 Det er uansett steikbra at Gud fant opp kuk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå