Gå til innhold

Er 19,5 stor penis ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å ler :fnise:

Du TS; de bare kødder med deg.

Om du ikke vet om 19 cm er stort eller lite, er du for umoden til å ha sex.

OG!!! Det er ikke størrelsen som teller (som læreren min alltid sa på ungdomsskolen)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å ler :fnise:

Du TS; de bare kødder med deg.

Om du ikke vet om 19 cm er stort eller lite, er du for umoden til å ha sex.

OG!!! Det er ikke størrelsen som teller (som læreren min alltid sa på ungdomsskolen)

Oi! Det skulle være "og ler"

Skrevet

Er så utrolig teit å rakke ned på gutta selvom de har liten tiss ! og til dere som mener man skal dumpe dem, vet ikke om dere er seriøse eller ironi, men skulle han dumpa deg hvis du hadde små bryster da ? Ingen kan noe for ossen kroppsdelene dine er.. Jeg synes jeg har små, bruker 70C, men gutten min sier de er dritfine.. DET er ekte kjæreste.. Typen min har 19cm. selvom han godt kunne hatt større for min del så tenker jeg da vel ikke på å dumpa han selvom ? herrejesus.. PERSONLIGHET folkens..

19 er stort!! Skjønner lett at du bare må ha hatt sex med en! Alt vi har skrevet er kødd!!!

AnonymBruker
Skrevet

19,5cm er vel normalt, selv foretrekker jeg derimot litt størrelse. Men som de ovenfor nevner så teller personlighet og hvor godt man passer sammer betyr vel så mye: rundt en million i året er akkurat passe.

• Liker 1
Skrevet

19,5cm er vel normalt, selv foretrekker jeg derimot litt størrelse. Men som de ovenfor nevner så teller personlighet og hvor godt man passer sammer betyr vel så mye: rundt en million i året er akkurat passe.

Train hard or go HOME!

Gjest utoginn
Skrevet

Ja, når en kommer til størrelsen så blir det jammen mye flåseri.

Jeg er glad jeg ikke har så stor tissemann, for jeg liker nærkontakt. Det er veldig godt å kjenne kropp i mot kropp og ikke bare like i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere klare over hvor stort dette er? I følge statistikk er det rundt 1 av 100 menn som er så lange, samtidig er det også store variasjoner i tykkelse. Så en ekte svær pikk er egentlig veldig sjeldent. Kanskje 1 av 500 har over 19 cm i lengde og over 15 cm i omkrets. Det er mange gutter som lyver, og jenter har jo ikke peiling selv på hvor stort det egentlig er.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

. .... mange gutter som lyver, og jenter har jo ikke peiling....

Akkurat det er det vel bred enighet om

:skratte:

Skrevet

Er dere klare over hvor stort dette er? I følge statistikk er det rundt 1 av 100 menn som er så lange, samtidig er det også store variasjoner i tykkelse. Så en ekte svær pikk er egentlig veldig sjeldent. Kanskje 1 av 500 har over 19 cm i lengde og over 15 cm i omkrets. Det er mange gutter som lyver, og jenter har jo ikke peiling selv på hvor stort det egentlig er.

hmm... vært ufattelig heldig/uheldig jeg da, alt etter hvordan du ser på det. De siste 3 jeg har rotet meg bortpå har hatt henholdsvis 24, 19 og 21 cm og alle hadde over 15 cm omkrets :fnise: vil det si at jeg har valgt de 3 av 1500 menn som har stort utstyr? Litt vanskelig for å tro på statistikken din her...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hmm... vært ufattelig heldig/uheldig jeg da, alt etter hvordan du ser på det. De siste 3 jeg har rotet meg bortpå har hatt henholdsvis 24, 19 og 21 cm og alle hadde over 15 cm omkrets :fnise: vil det si at jeg har valgt de 3 av 1500 menn som har stort utstyr? Litt vanskelig for å tro på statistikken din her...

Måtte søke det opp i går jeg og, var litt overrasket over utsagnene. Fant dette

penis_size_charts_02.jpg

7 inches = ~17,7 cm

Skrevet

Måtte søke det opp i går jeg og, var litt overrasket over utsagnene. Fant dette

penis_size_charts_02.jpg

7 inches = ~17,7 cm

Wow! da er hører de mannfolkene jeg har truffet til sjeldenhetene da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller så måler dere på feil måte xD Tror det er VELDIG vanlig! Basert på reaksjonene jeg får når jenter får se en penis som faktisk ER stor!

Skrevet

Eller så måler dere på feil måte xD Tror det er VELDIG vanlig! Basert på reaksjonene jeg får når jenter får se en penis som faktisk ER stor!

er det ikke i stiv tilstand fra rot av penis (oppå) til tuppen?

• Liker 2
Skrevet

Eller, langt mer sannsynlig, de lyver til deg. I tillegg er kvinner er notorisk dårlige til å gjette størrelse.

Skrevet

Eller, langt mer sannsynlig, de lyver til deg. I tillegg er kvinner er notorisk dårlige til å gjette størrelse.

jeg har jo målt selv! ;)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

jeg har jo målt selv! ;)

Det blir nok som med lukeparkering... ;)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har jo målt selv! ;)

Hvorfor???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs hvor man måler da. Man skal måle oppå penis, under så kan den bli veldig lang. ;)

Men målebåndet lyver ikke, ikke mitt ihvertfall.

19,5 cm er stort, mannen min har 19 cm (jepp jeg måtte måle) og det er stort. Men tykkelsen spiller en større rolle synes nå jeg. En lang en kan bånne deg og det gjør bare vondt!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor???

Hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...