Gå til innhold

Er 19,5 stor penis ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaja, men når den først er inne der den skal, holder den seg der, og da får vi bruke pc-musklene til felles fornøyelse :ler: .

Hva synes dere om ubesluttsomme menn, som ikke kan bestemme seg hvor de skal være, og bare går ut og inn og ut og inn hele tiden?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva synes dere om ubesluttsomme menn, som ikke kan bestemme seg hvor de skal være, og bare går ut og inn og ut og inn hele tiden?

Stillstand er ikke bra, vet du :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

MM, CM eller M?

Der sier du jammen noe. Det står det ingenting om :ler: .

Skrevet

Er så utrolig teit å rakke ned på gutta selvom de har liten tiss ! og til dere som mener man skal dumpe dem, vet ikke om dere er seriøse eller ironi, men skulle han dumpa deg hvis du hadde små bryster da ? Ingen kan noe for ossen kroppsdelene dine er.. Jeg synes jeg har små, bruker 70C, men gutten min sier de er dritfine.. DET er ekte kjæreste.. Typen min har 19cm. selvom han godt kunne hatt større for min del så tenker jeg da vel ikke på å dumpa han selvom ? herrejesus.. PERSONLIGHET folkens..

• Liker 2
Gjest BamseB
Skrevet

Er så utrolig teit å rakke ned på gutta selvom de har liten tiss ! og til dere som mener man skal dumpe dem, vet ikke om dere er seriøse eller ironi, men skulle han dumpa deg hvis du hadde små bryster da ? Ingen kan noe for ossen kroppsdelene dine er.. Jeg synes jeg har små, bruker 70C, men gutten min sier de er dritfine.. DET er ekte kjæreste.. Typen min har 19cm. selvom han godt kunne hatt større for min del så tenker jeg da vel ikke på å dumpa han selvom ? herrejesus.. PERSONLIGHET folkens..

Vakkert!

Skrevet (endret)

19,5 cm lang penis, med en grei diameter kan nok gjøre jobben den, spørs som altid helt på hvem som sitter i "penisledelsen" og avgjør både utholdenhet, arbeidstempo, trykk (hardhet) osv.

Hele organisasjonen må jobbe riktig for å levere et bra resultat til forbrukeren, det bør selvsagt også stille visse krav til forbrukeren...

Endret av Inx
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HEI, nå fornærmet du meg gitt! 85B her.. :fnise:

Uansett, 19 cm var for stort for meg, fikk vondt hver gang vi hadde sex. Den nåværende kjæresten min har 16 og har en grei tjukkelse, og vi har kjempe god sex.

Husk: Det er ikke størrelsen det kommer ann på, det er 'ræva som driv'an' ;)

Skrevet

Jeg elsker å ha sex med små peniser på 26cm, de må gjerne være litt tynne også, 21cm rundt er bra!

Det er så morsomt når pulevennen min etter sexen går ned på meg og blåser meg opp som en ballong. En gang puttet han hodet sitt oppi som kork, også gikk vi rundt en hel dag med meg på hodet som ballong hatt!

True story, ass. :popcorn:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen skjer med denne tråden? ;p 19,5 er jo en veldig stor en. Har 21 selv og den vanlige reaksjonen når jeg tar av meg buksene er at jentene lurer på om den i det hele tatt kommer til å passe inn eller om det vil gjøre vondt

Skrevet

Huff, ikke enda en tråd om penisstørrelse. Gi meg styrke.

Jeg anbefaler å google eller søke i forumet for spørsmål av denne typen.

Forresten så ikke gjør deg opp forventninger, folk er meget flinke til å overestimere størrelsene sine over internet eller i et forsøk på å imponere framtidige sexpartneremner. Jeg har for eksempel 75GG BH størrelse, om noen lurer.

Jeg har 75i, så jeg vinner!!! :popcorn: (forøvrig så tuller jeg faktisk ikke :P)

19,5. Hadde ikke giddet det. Minigulerøtter er større.

Skrevet

Priceless ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm av å lese innlegg fra enkelte på KG. Nå vet ikke jeg hva TS mener her annet enn at hun spørr et spørsmål. Hvorfor må det ligge noe bak det? Er det ikke mulig å bare lure? Dette er faktisk noe jeg sikkert kunne lurt på, enten hva andre mener eller noe.

Håper virkelig dere ikke jobber med kundeservice.

Ellers så tø jeg ikke tenke på hva kunden som spør om 47 tommer tv er stort, om blu-ray er bra, om du kan få big macen uten ost også videre vil få til svar :spy:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva faen skjer med denne tråden? ;p 19,5 er jo en veldig stor en. Har 21 selv og den vanlige reaksjonen når jeg tar av meg buksene er at jentene lurer på om den i det hele tatt kommer til å passe inn eller om det vil gjøre vondt

Slike tråder har en lei tendens til å bli usaklige og flåsete. Men på den annen side forstår jeg ikke hvorfor noen skulle spørre om en penis på 19,5 cm (jeg antar det er det som er ment i overskriften) er stor eller liten, annet enn for å få oppmerksomhet. En penis på den størrelsen er svær i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke folk at 90% av innleggene her er ironi? :P

19.5 er veldig stort, jeg har aldri vært borti noen så store og det er jeg glad for. Liker best de gjennomsnittlige, rundt 14-15 cm, mer enn stort nok. Exen hadde ned mot 10 cm, funket det også!

AnonymBruker
Skrevet

15 cm er jo gjennomsnittet. Jeg har alltid gått rundt og trodd at pikken min er 15 cm helt til jeg her om dagen ville måle den igjen foran dama og fant ut at den "bare" er 13...

Litt pinlig, men bryr meg faktisk fint lite. Det handler ikke om hvor lang den er, men hvor mye du klarer å fylle i kjeften på dama når du kommer pleier dem å si, og der stiller jeg heldigvis veldig sterkt :)

Gjest Eurodice
Skrevet

15 cm er jo gjennomsnittet. Jeg har alltid gått rundt og trodd at pikken min er 15 cm helt til jeg her om dagen ville måle den igjen foran dama og fant ut at den "bare" er 13...

Litt pinlig, men bryr meg faktisk fint lite. Det handler ikke om hvor lang den er, men hvor mye du klarer å fylle i kjeften på dama når du kommer pleier dem å si, og der stiller jeg heldigvis veldig sterkt :)

Nå blir jeg flau og føler meg uvitende :flau: . I alle år har jeg trodd at det egentlige bruksområdet for en penis er et helt annet sted, og at andre kroppsåpninger er et slags krydder. Så feil kan man ta :hakeslepp: .

• Liker 1
Skrevet

haha! :skratte:

for en fantastisk tråd! Ser folk har skjedet seg litt i romjulen? :fnise:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

haha! :skratte:

for en fantastisk tråd! Ser folk har skjedet seg litt i romjulen? :fnise:

Ja, og i all skjedsomheten har pikkels vært godt å ty til :ler:

Skrevet

Ja, og i all skjedsomheten har pikkels vært godt å ty til :ler:

:skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...