Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en god concealer? Jeg vil ha en sånn som ser ut som en tusj, som er flytende. (Det heter concealer, ikke sant? Ikke så bevandret i sminkeverdenen :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også en som ser ut som tusj som du sier som du trykker på. Er ikke veldig fornøyd med resultatet med den. Søsteren min har derimot en fra MAC som jeg elsker! Det er sånn kompakt i en liten boks. Den dekker omtrent alt, og resultatet blir ikke oversminket. Den er helt herlig syntes jeg, så tror det blir den for noen av pengene man fikk til jul ja !

Skrevet

Kompakt i en boks? Pulver?

Skrevet

Kompakt i en boks? Pulver?

Tror nok det er denne typen hun mener. Har den selv, den dekker godt, men kan være litt "tørr". Har også denne og denne som jeg blander med for å få riktig farge.

Skrevet

Den fra bodyshop er bra, den er med sånn liten pensel (ser ut som en tusj?! ;))

Så er den gull-pennen også bra, husker ikke merket, fra parfymeri. Estetique feks.

Skrevet

Så er den gull-pennen også bra, husker ikke merket, fra parfymeri. Estetique feks.

Denne fra YSL?

Min lenke

Skrevet

YSL :)

Skrevet (endret)

Jeg synes det er vanskelig å anbefale en concealer uten å vite hva du skal ha den til.

Er det til mørke ringer under øynene? Da anbefales en concealer i slik pennform med lysreflekterende formula. Som disse: Min lenke

Min lenke

Min lenke

Er det til urenheter og røde områder, så anbefales en kremaktig concealer med enten grønn og en naturlig concealer i seg, eller bare en godt dekkende naturlig farget concealer.

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Den siste siden sender ikke til Norge, men man finner PF på ebay også:)

Endret av Armitage
Skrevet

Makeup store sine er kjempe bra! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å anbefale en concealer uten å vite hva du skal ha den til.

Jeg skal ha den til å dekke røde områder. Linkene dine virker ikke, forresten.

Det må ikke nødvendigvis være en sånn tusj, jeg synes bare de ser lette ut å påføre.

TS

Skrevet (endret)

Jeg skal ha den til å dekke røde områder. Linkene dine virker ikke, forresten.

Det må ikke nødvendigvis være en sånn tusj, jeg synes bare de ser lette ut å påføre.

TS

Ops. De er fikset nå. Ja tusjene er lette å påføre, men er mer flytende og de er ofte mer beregnet på områder med veldig tynn hud som f.eks. huden under øynene. Derfor har de ofte ikke nok dekkevne til å dekke urenheter og rødhet. Men det finnes selvfølgelig unntak.

En ting som også er viktig å huske er at mange av disse pennene inneholder lysreflekterene partikler som skal dempe skygger og mørke områder. Og lysne under øynene. Det er derfor ikke lurt å påføre de på urenheter for dette vil bare få de til å synes mer. Lys fremhever.

Et lite tips er å påføre concealer med fingeren. Dabb den forsiktig på til den er jevnet ut. Varmen fra fingeren får concealeren til å smelte inn i huden og du får penere resultat:)

Endret av Armitage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...