anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 (endret) kjæresten er ikke hjemme i jula, og som gave får han en samsung galaxy s2, som jeg skal legge til apps for han. noen gode forslag, enn det som står på samsung sin hjemmeside? er ikke helt oppdatert på ny teknologi, hehe... Endret 25. desember 2011 av anonymuschick
Gjest SemperFi Skrevet 25. desember 2011 #2 Skrevet 25. desember 2011 Skal du bare ha gratis applikasjoner, eller er du villig til å bruke penger?
anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2011 Skal du bare ha gratis applikasjoner, eller er du villig til å bruke penger? aller helst gratis apps. men hvis det virkelig er verdt det, kan jeg legge litt penger i det
Gjest SemperFi Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Apps som jeg bruker: Dropbox 3G Watchdog Posten sporing Skype Add 2 SD Packettracer WiMP/Spotify Fruitslice Diskusage Lemon AK Notepad Agrybirds Gulesider Wordfeud Zoner Antivirus Soundhound AppBrain app market First aid Opera mobile Norsk Tv program Zedge Filmweb Backgammon OS Monitor Teamviewer Google Skymap Google earth Gmail Google goggles Decibel
anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2011 Apps som jeg bruker: Dropbox 3G Watchdog Posten sporing Skype Add 2 SD Packettracer WiMP/Spotify Fruitslice Diskusage Lemon AK Notepad Agrybirds Gulesider Wordfeud Zoner Antivirus Soundhound AppBrain app market First aid Opera mobile Norsk Tv program Zedge Filmweb Backgammon OS Monitor Teamviewer Google Skymap Google earth Gmail Google goggles Decibel tusen takk!
anonymuschick Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2011 noen som har en side hvor jeg kan laste ned apps?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 noen som har en side hvor jeg kan laste ned apps? Altså, Market liggen inne på telefonen fra før. Du går inn der og søker opp appsene eller blar igjennom de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå