Gå til innhold

Tenker sånn på de mindre heldige.. hjertet blør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er julaften, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på de som ikke har det bra. De som ikke har noen, de som ikke har noe hjem, noe middagsbord å komme til, familie de samles med. Om man er uteligger, bor alene, langt fra familien, om man er ensom og lei seg, så renner nesten tårene mine for dere, skulle ønske jeg kunne utgjøre en forskjell for dere alle!

I dag ligger det til sammen flere millioner under trærne til folk, selv fikk jeg flotte, billige gaver av mine venner som heller ikke har verdens største budsjett, og jeg ble så glad for dem. Jeg er litt ensom i dag, tenker på de andre ensomme, sultne, eller av andre grunner ulykkelige i dag.

Jeg tenker på deg som ikke har det så bra. :klem:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er julaften, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på de som ikke har det bra. De som ikke har noen, de som ikke har noe hjem, noe middagsbord å komme til, familie de samles med. Om man er uteligger, bor alene, langt fra familien, om man er ensom og lei seg, så renner nesten tårene mine for dere, skulle ønske jeg kunne utgjøre en forskjell for dere alle!

I dag ligger det til sammen flere millioner under trærne til folk, selv fikk jeg flotte, billige gaver av mine venner som heller ikke har verdens største budsjett, og jeg ble så glad for dem. Jeg er litt ensom i dag, tenker på de andre ensomme, sultne, eller av andre grunner ulykkelige i dag.

Jeg tenker på deg som ikke har det så bra. :klem:

Du er et godt og kjærlig menneske. Og dine ord varmer skal du vite. Tusen takk for at det finnes slike som deg. Som tenker på de som ikke har det så godt. Det er den flotteste og mest unike egenskap et menneske kan ha i mine øyne.

Jeg ønsker deg en riktig gledelig jul med mange gode tanker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de ordene. :)

Her lå det ikke mye under treet (ikke-eksisterende), jeg er alene, økonomien er knapp så her utgår ekstra middag. Jeg har tak over hodet og varme, men jeg savner mest mennesker å være i sammen med. Noen timer igjen nå så er julaften over og et par dager til så er selve jula over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor du ikke jobbet på alternativ jul skjønner ikke jeg. Det er virkelig å anbefale, jobbet der selv i år! De trenger folk i natt, meld deg på! (det er i Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...