Gå til innhold

Øke sexlysten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Gutt 21 sammen med jente 21

Jeg har blitt ilag med eksen etter et at vi gjore det slutt..

jeg var blitt kjedelig før henne, å hun var ganske kjedelig i senge. Hun har aldri ville utforske noe spesielt, å det har gått så og si BARE i misjonær stilling.. har fortalt dette til henne osv. Å nå har vi blitt ilag igjen etter at vi har vært single et par måneder.

Nå når jeg har vært singel, så har jeg endelig fått utforske stillinger osv med andre jenter, som jeg selv ikke fikk oppleve med dama da vi var ilag sist. Vi var ilag rundt 3 år, å sexlivet var trasig, sexen var blitt kjedelig osv. Vi pratet om dette mange ganger på en ordentlig måte, men hun satt fast på sitt at hun ikke var noe sexuell som person, å det vet jeg, men man kan vel alltids bli litt mer aktiv om hun kunne tatt litt mer initiativ! Før det er noe hun er veldig dårlig på, er som oftest jeg som fingrer, slikker å klår på henne så hun blir kåt, er så og si BARE jeg som hinter til sex osv, men hun bare slenger seg med virket det som..

Men når er vi blitt sammen igjen, å ting ser fortsatt litt slapt ut, men hun har ihvertfall vært med på stående sex, å at jeg ligger bak henne når hun ligger på magen.. Slik så går jeg dypere inn, å hun ser ut til å like det. Hun har også vært med på doggy, så er jo positivt. Har nå vært ilag i 4 uker, men jeg føler at det fortsatt er slapt, siden vi begge er nyforelsket på nytt, bare på en litt annen måte siden vi alt har vært ilag før.

Men hun har sagt at hun SKAL bli bedre på å både ta initiativet å være mer aktiv i sengen, før hun vet at hvis hun er like kjedelig i sengen som sist, så holder jeg ikke lenge ut med henne.. Kanskje 6-12 måneder før jeg sprekker..

Nå tenker dere vel, hva i all verden gjør jeg med denne jenta, ettesom at jeg vet hvor kjedelig hun er sexuelt! Men svaret ligger bare i at jeg er helt betatt av jenta ellers, selv om sexen var ganske slapt. Vi er begge sprø etter hverandre, men jeg føler det er litt teit at jeg skal gå fra henne om hun ikke blir bedre i senga, før hun har sagt selv at det er tungt at alt ligger på om hun kan bli bedre, å det forstår jeg selfølgelig. Men jeg har en sexlyst som ligger høyt på skalan, å hun ligger en del under meg.. Hun har ALDRI fingret seg selv, å tar nesten ALDRI på seg selv.

Disse 3-4 månedene vi har vært fra hverandre, så har hun ikke tatt på seg selv eller fingret seg i det hele tatt. Hun har hatt sex 3 ganger, men utenom sexen, så sier hun at hun verken har tatt på seg selv, eller fingret. Hun sier hun ikke har tenkt noe sexuelle tanker engang.

Så mitt spørsmål er vel ganske kort å enkelt. Hva finnes det der ute som kan gi økt sexlyst?

Nå etter jule å nyttårs stresset, så har vi gjort det klart at hun ska skifte p-piller å se om det hjelper, hun skal begynne på Rosenrot å evt prøve andre ting som gir økt sexlyst.

Selv så har jeg lite tru til Rosenrot, føler man må tre til med noe kraftigere før at det skal bli bedre.

Så finnes det andre ting ? jeg skal kjøpe glidemiddel, etter som at hun tar LANG tid før hun blir våt, hun er ofte ganske tørr under selve samleiet, å det merker jeg selv også. Er verken behagelig før meg eller henne. Så glidemiddel ska jeg kjøpe! :)

Har vudert å kjøpe en vibrator som evt nyttårs gave, men jeg er redd før at hun ska da kose seg med den å få orgasme, så er hun tilfreds stilt, slik at når vi ska ha sex, så vil hun ikke.. Siden hun har så lite sexlyst fra før av, så en vibrator eller dildo vil vel bare gi henne det hun trenger, så når jeg kommer så vil hun vel ikke x) Ikke vet jeg...

Hun tenker jo aldri på sex nesten utifra hva hun sier, å det bekymre meg litt.

Har fortalt henne at hun må nesten presse seg til å tenke litt på sex før vår skyld, ta på seg selv, å kanskje fingre seg litt. Så kanskje hun finner ut at det er godt, slik at hun muligens får mer lyst på sex..

mvh Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt at hun må presse seg til å tenke på sex ? Blir ikke det bare verre enn å la det gå "naturlig" ?

Skrevet (endret)

Tror alt ligger i hodet. Kos med henne, og gjør litt mer ut av sexen enn normalt. Tenn stearinlys, ta dere en varm dusj. osvosv, også skal du se det blir god sex.

NB!! Ikke kjøp henne vibrator. Ekte kuk er mye bedre :lur:

Endret av solch
Skrevet

Jeg har prøvd en orgasmekrem fra kondomeriet, den heter "me so horny", jeg ble kjempekåt av den, og har lyst på sex hele tiden når jeg bruker den! :lur:

Skrevet

Har ikke sagt direkte at hun må presse seg, men at hun må prøve å tenke litt på sex, sånn at hun "kanskje" får det til, siden hun ikke har tenkt på sex før. Har faktisk lest det her inne før en stund siden, at hvis man er en person med lite sexlyst, å generelt sett lite sexuell. Så må man presse seg til ting av å til.. Som feks, hellerfør å klage på at man er sliten, så kan man bare presse seg litt til å komme seg til det nivået at man blir kåt. Før deretter så går det "naturlig".

Men denne jenta får ikke "naturlige" tanker om sex, det er noe som må trekkes fram på en måte.

Samme med at hun må prøve ut diverse ting før økt sexlyst, å sikfte p-piller før å se om det hjelper.

Skrevet

solch, det du sier har jeg prøvd :)

Hjelper LITT, men fortsatt alt før lite.. Når jeg hinter til sex osv, så virker hun som en forstyrret hund som ikke skjønner noe.. Da koser hun tilbake å trur alt er ment som en kos å ikke noe som skal lede til sex.

Skrevet

Me so horney, den skal testes! Fortell hvordan den virker frøken ? :) Blir du virkelig mer kåt av den ???

Skrevet

Har hun hatt orgasme noen gang? Hvis ikke, så kan det bedre seg etter at hun har hatt det.

Uansett, så vil gjerne sexlivet bedre seg hvis hun får bruke en vibrator på klitten samtidig som du er inni henne. Det gir lettere orgasme. Jeg bruker vibrator selv, kommer ikke ved bare penetrering. Men det at jeg kan bruke vibrator, og dermed vet jeg får orgasme, gjør at jeg får lyst på mannen min veldig ofte. For han gir meg mye seksuell nytelse, samtidig som jeg kan bruke det som puffer meg over kanten, altså en vibrator.

Gi henne tid, og la sex være en positiv opplevelse for henne.

Skrevet

Tror alt ligger i hodet. Kos med henne, og gjør litt mer ut av sexen enn normalt. Tenn stearinlys, ta dere en varm dusj. osvosv, også skal du se det blir god sex.

NB!! Ikke kjøp henne vibrator. Ekte kuk er mye bedre :lur:

Vibrator er ikke dildo, men noe en kan bruke på klitten mens kuken er inni. Hjelper ofte veldig godt til for å få orgasme.

Bare til opplysning.

Alt ligger ikke i hodet, mye ligger i å trigge akkurat de rette punktene. Og det kan en vibrator hjelpe til med.

Skrevet

Kan si at orgasme har aldri vært noe problem før henne.. Det er noe hun får 8 av 10 gange vi har sex.. Så er bare et fåtall av ganger der hun ikke kommer, til tross før at jenter generelt sett sliter med orgasme, så er hun heldig der. Til tider kan det jo hende at jeg ikke kommer selv..

Når feks jenta ligger på magen, å jeg penentrerer henne i "musa" bakfra, det er en sikker vinner før meg når jeg skal ha orgasme.. Men hun ser ut til å komme lettest i misjonær, men det er jo også før hun så og si aldri har ville prøvd ut noe annet enn bare det. Nå når vi har blitt ilag igjen, så har hun fått kraftig orgasme når vi hadde stående sex.. Å når hun fikk orgasme når vi sto, så kan jeg trygt si at det var den kraftigste jeg noen gang har opplevd at hun har fått :) Å tru hvem som ble gla da :D

Skrevet

Kan vel nevne, jeg sa til henne at hun skal prøve å kni på klitten når jeg penentrerte henne, å da gikk det ikke lange tiden før hun kom til himmels.. tok vel ikke mer enn 30 sekunder da, hehe..

Skrevet

Dess mer sex man har, dess mer sexlyst får man.

Skrevet

Det er nå jammen ikke alltid sant nei! :gjeiper:

Skrevet

Jeg får 4-5 eller flere orgasmer hver gang. Og det er klart jeg har lyst på sex da, når jeg vet at jeg får det med mannen min :) Jeg har likevel ikke lyst hver eneste dag, men 3-4 ganger i uka.

Men om jeg strevde med å få orgasmer, så hadde jeg ikke hatt så lyst på sex, uansett hvor ofte vi hadde det.

Eller om han kun brydde seg om egen nytelse.

Skrevet

Me so horney, den skal testes! Fortell hvordan den virker frøken ? :) Blir du virkelig mer kåt av den ???

Hehe, ja. Man må bare ta den på fingeren, og smøre den oppover i skjeden. Jeg blir i hvert fall ganske kåt, men må jo være vandt til å ha litt sex fra før av kanskje da. Men før var jeg aldri den som la opp til sex, men da jeg begynte å ta på den (trenger ikke føres på hver dag), så ble det sånn at jeg var den som spurte om sex hele tiden, og gutten ble faktisk litt utslitt, haha. Men vi hadde sex syv ganger på en helg.

Kan hende det bare er placebo da, men fungerte på meg i alle fall. :jepp:

Skrevet

Hyggelig å se en kar som er så opptatt av å jobbe for å få sexlivet til å funke! :-) Håper så at dette ordner seg for deg.

Jeg er enig med en eller annen ovenfor her at det mere sex man har, dess mer naturlig faller det å ha det oftere også. Det er også viktig å ikke la sexen bli til en "chore"; en jobb som man må gjøre men kanskje ikke har lyst til.

Det beste rådet jeg kan gi er egentlig å fokusere masse, masse, masse på nærheten, kosen og intimiteten ved det hele; med andre ord kose og stryke mye, kysse nakken, ta god tid til å massere ryggen og lignende. Selv om hun ikke elsker sexen i segselv nå så kan du gi henne mye av dette som hun (antar jeg) vil nyte - så vil hun komme til å sette mer og mer pris på selve sexen etterhvert og. Gi det tid så kommer det nok til å lette etterhvert.

Eller om du vil gå litt grundigere til verks så bare send henne til meg - hihi ;-)

Skrevet

Hehe, Takk før flotte svar alle sammen! :)

Jeg ska prøve å gi henne EKSTRA nærhet, å gi henne kos å alt hele tiden, i et håp om at dette fører til at hun evt vil få mer lyst på sex. Men så synes jeg no nærhet bare er bra :)

Jeg bare trenger å gi en ekstra innsats.

Siden du er jente, så navn å nrk takk Anita! Så får du henne som nytt års gave hos meg, så kan du "kurere" henne. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...