Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=7316 Du er så absolutt - J@ck@$$ Score: 79% Folk har hørt om deg, men det er bare småtterier. Du er sånn midt på treet, og det er vel kanskje det de fleste har lyst til å være på denne testen?
sirka Skrevet 20. desember 2003 #2 Skrevet 20. desember 2003 25 %... Svarte nei på alt, og fikk med min karaokeinnsats..... Altså: Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat... Ja det frister.....
Barbie Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Score: 35% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...
bippbipp Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Du er så absolutt - Ikke en j@ck@$$ Score: 29% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Ikke en j@ck@$$ Score: 31% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat... Akkurat her var jeg glad for at jeg fikk lav skår liker meg som vanlig jeg
Arwen Skrevet 20. desember 2003 #7 Skrevet 20. desember 2003 Du er så absolutt - Ikke en j@ck@$$ Score: 29% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat... Overrasket meg ikke. Hater slike programmer virkelig intenst - verden er et sykt sted :evil:
tammi Skrevet 20. desember 2003 #8 Skrevet 20. desember 2003 56% Du er litt j@ck@§§ De fleste kjenner til deg, og ler av deg. Synes du er kreativ og morsom. Du har imidlertid en del igjen for å bli en orntlig jackass. (tror det var noe slikt det sto på resultatet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå