Gå til innhold

Hvor j@ck@$$ er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 %... Svarte nei på alt, og fikk med min karaokeinnsats.....

Altså:

Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...

Ja det frister.....

Skrevet

Score: 35% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...

Skrevet

Du er så absolutt -

Ikke en j@ck@$$

Score: 29% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ikke en j@ck@$$

Score: 31% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...

Akkurat her var jeg glad for at jeg fikk lav skår :hoho: liker meg som vanlig jeg :sjarmor:

Skrevet

Du er så absolutt -

Ikke en j@ck@$$

Score: 29% Du burde jobbe mer med å få litt oppmerksomhet.. Folk som ikke stikker seg ut i mengden er så altfor vanlige - så gå å ta deg en dunk sjokolade melk og spy sammen med en kamerat...

Overrasket meg ikke. Hater slike programmer virkelig intenst - verden er et sykt sted :evil:

Skrevet

56%

Du er litt j@ck@§§

De fleste kjenner til deg, og ler av deg. Synes du er kreativ og morsom.

Du har imidlertid en del igjen for å bli en orntlig jackass.

(tror det var noe slikt det sto på resultatet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...