Sweet77 Skrevet 24. desember 2011 #1 Skrevet 24. desember 2011 (endret) Rekker så vidt innom i kveld, og vil gjerne dele ut noen julegaver før jeg kryper til køys: Mortem. Tjaa, hva gir jeg til en som er død. Jeg gir deg en god middag, og spiser opp din tallerken for deg, siden du ikke kan spise den selv. Er bare sånn jeg er.. Sebastianen, hva gir du til en gammel FRP-er? Såpass mye alkohol at han kan forklare sex med "bare massasje" dagen etter BamseB, det blir en indrefilet på deg - selvskutt. Bandit får et nytt vaffeljern, siden det gamle konka pga enorme mengder med hudrester. Og husk å ikke varme jernet i fylla - kan fort få negative konsekvenser Yme, du får rett og slett verdens største klem Og til slutt en gave til vår "gjest" Nils, som trenger en ny helsetrøye da hullene i nettingen på den gamle var for store selv for de svette apene på Bohemen. Nipples bør være forbeholdt det svake kjønn. Please. Det står faktisk på skiltet utenfor, sammen med bildet av deg. Heia Lyn. Og mange, mange andre, som fortjener en gave eller en klem Goood juuuul alle sammen!!! Endret 24. desember 2011 av Flair 3
Xaphan Skrevet 24. desember 2011 #2 Skrevet 24. desember 2011 (endret) Morsom du, Flair Edit: Og god jul Endret 24. desember 2011 av Xaphan
HedvigR Skrevet 25. desember 2011 #4 Skrevet 25. desember 2011 Anuket får billetter til en valgfri musikal på West End Og alle får klem. 1
Aldrisur Skrevet 25. desember 2011 #5 Skrevet 25. desember 2011 NozMonster skal få en gedigen sveitservilla med 1000 gjestesenger, kjøleskap fylt med roastbeef og champagne og en diger peis med myke saueskinn i front. Huset skal ligge midt i landet sånn at alle som trenger selskap og omsorg har kort vei til villaen, søtemonsteret, champagne og peiskos.
Gjest Anuket Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Anuket får billetter til en valgfri musikal på West End Og alle får klem. !! JEY! Tusen tusen takk HedvigR! Du er min musikal partner, du blir lett med antar jeg?
Gjest NozMonster Skrevet 25. desember 2011 #7 Skrevet 25. desember 2011 (endret) NozMonster skal få en gedigen sveitservilla med 1000 gjestesenger, kjøleskap fylt med roastbeef og champagne og en diger peis med myke saueskinn i front. Huset skal ligge midt i landet sånn at alle som trenger selskap og omsorg har kort vei til villaen, søtemonsteret, champagne og peiskos. nå smelta jeg helt her jeg sitter aldrisur du deler topp-suiten sammen med meg!! Endret 25. desember 2011 av NozMonster
Aldrisur Skrevet 25. desember 2011 #8 Skrevet 25. desember 2011 Det gleder jeg meg til! Vi kommer til å få det skikkelig til gøy - men klarer du å vente til jeg vinner i lotto?
Gjest linsina Skrevet 25. desember 2011 #9 Skrevet 25. desember 2011 Kan noen gi meg en gave også?? (neida, tuller) Katten: real klem
Gjest NozMonster Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Det gleder jeg meg til! Vi kommer til å få det skikkelig til gøy - men klarer du å vente til jeg vinner i lotto? det kan bli vanskelig for jeg gleder meg allerede! men vi var vel ikke så mange andre valg nei
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #11 Skrevet 26. desember 2011 Kan noen gi meg en gave også?? (neida, tuller) Katten: real klem Vel, jeg må jo gi gaver tilbake til de jeg får fra. Hva ønsker du deg?
Sweet77 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2011 Hei Katten, du får gave av meg også! Manikyrsett så klart - kan jo brukes til så mangt... Og klem så klart
Rumle Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Kan noen gi meg en gave også?? (neida, tuller) Katten: real klem linsina får et gavekort på valgfri tatovering av meg!
Gjest Katten. Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Hei Katten, du får gave av meg også! Manikyrsett så klart - kan jo brukes til så mangt... Og klem så klart Takker, klørne begynte å bli litt så som så! Men faen, hva ønsker du deg, da?
Sweet77 Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 26. desember 2011 Takker, klørne begynte å bli litt så som så! Men faen, hva ønsker du deg, da? Klem og en overraskelse. Suprise me! *venter spent*
Gjest Bandit Skrevet 26. desember 2011 #16 Skrevet 26. desember 2011 Tusen takk for nytt vaffeljern! Det kan trenges da det gamle ikke ga helt ønsket resultat! Til deg, Flair, måtte det bli en god klem og en stavmikser. For de skummende øyeblikk her i livet... 1
Gjest linsina Skrevet 27. desember 2011 #17 Skrevet 27. desember 2011 Vel, jeg må jo gi gaver tilbake til de jeg får fra. Hva ønsker du deg? Tur til new york?
Gjest linsina Skrevet 27. desember 2011 #18 Skrevet 27. desember 2011 linsina får et gavekort på valgfri tatovering av meg! Stooor takk og klem til deg
Gjest MorAase Skrevet 27. desember 2011 #19 Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil gjerne gi alle de unge kvinnene her inne bedre selvtillit og evnen til å være stolt over sin kropp. Prise den for å være frisk og evnen og vilje til å behandle den som et tempel. 7
Havbris Skrevet 27. desember 2011 #20 Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil gjerne gi alle de unge kvinnene her inne bedre selvtillit og evnen til å være stolt over sin kropp. Prise den for å være frisk og evnen og vilje til å behandle den som et tempel. Kan jeg få være med deg på å gi denne gaven? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå