Gå til innhold

Gi en julegave til en KG-bruker!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rekker så vidt innom i kveld, og vil gjerne dele ut noen julegaver før jeg kryper til køys:

Mortem. Tjaa, hva gir jeg til en som er død. Jeg gir deg en god middag, og spiser opp din tallerken for deg, siden du ikke kan spise den selv. Er bare sånn jeg er.. :)

Sebastianen, hva gir du til en gammel FRP-er? Såpass mye alkohol at han kan forklare sex med "bare massasje" dagen etter :rodmer:

BamseB, det blir en indrefilet på deg - selvskutt.

Bandit får et nytt vaffeljern, siden det gamle konka pga enorme mengder med hudrester. Og husk å ikke varme jernet i fylla - kan fort få negative konsekvenser :lur:

Yme, du får rett og slett verdens største klem :klemmer:

Og til slutt en gave til vår "gjest" Nils, som trenger en ny helsetrøye da hullene i nettingen på den gamle var for store selv for de svette apene på Bohemen. Nipples bør være forbeholdt det svake kjønn. Please. Det står faktisk på skiltet utenfor, sammen med bildet av deg. Heia Lyn.

Og mange, mange andre, som fortjener en gave eller en klem :)

Goood juuuul alle sammen!!!

Endret av Flair
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Morsom du, Flair :ler:

Edit: Og god jul :)

Endret av Xaphan
Skrevet

God jul til deg også Xaphan :klem:

Skrevet

Anuket får billetter til en valgfri musikal på West End :)

Og alle får klem.

• Liker 1
Skrevet

NozMonster skal få en gedigen sveitservilla med 1000 gjestesenger, kjøleskap fylt med roastbeef og champagne og en diger peis med myke saueskinn i front. Huset skal ligge midt i landet sånn at alle som trenger selskap og omsorg har kort vei til villaen, søtemonsteret, champagne og peiskos. :velkommen:

Skrevet

Anuket får billetter til en valgfri musikal på West End :)

Og alle får klem.

:overrasket::strix::hoppendeglad::hug: !! JEY! Tusen tusen takk HedvigR! Du er min musikal partner, du blir lett med antar jeg? ;)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

NozMonster skal få en gedigen sveitservilla med 1000 gjestesenger, kjøleskap fylt med roastbeef og champagne og en diger peis med myke saueskinn i front. Huset skal ligge midt i landet sånn at alle som trenger selskap og omsorg har kort vei til villaen, søtemonsteret, champagne og peiskos. :velkommen:

nå smelta jeg helt her jeg sitter aldrisur :rodmer:

du deler topp-suiten sammen med meg!!

Endret av NozMonster
Skrevet

Det gleder jeg meg til! Vi kommer til å få det skikkelig til gøy - men klarer du å vente til jeg vinner i lotto? :klem1:

Skrevet

Kan noen gi meg en gave også?? :fnise: (neida, tuller)

Katten: real klem :lur:

Gjest NozMonster
Skrevet

Det gleder jeg meg til! Vi kommer til å få det skikkelig til gøy - men klarer du å vente til jeg vinner i lotto? :klem1:

det kan bli vanskelig :sukk:

for jeg gleder meg allerede!

men vi var vel ikke så mange andre valg nei :fnise:

Skrevet

Vel, jeg må jo gi gaver tilbake til de jeg får fra. Hva ønsker du deg?

Skrevet

Hei Katten, du får gave av meg også! Manikyrsett så klart - kan jo brukes til så mangt...

Og klem så klart :klemmer:

Skrevet

linsina får et gavekort på valgfri tatovering av meg! :blomst:

Skrevet

Hei Katten, du får gave av meg også! Manikyrsett så klart - kan jo brukes til så mangt...

Og klem så klart :klemmer:

Takker, klørne begynte å bli litt så som så!

Men faen, hva ønsker du deg, da?

Skrevet

Takker, klørne begynte å bli litt så som så!

Men faen, hva ønsker du deg, da?

Klem og en overraskelse. Suprise me!

*venter spent*

Skrevet

Tusen takk for nytt vaffeljern! Det kan trenges da det gamle ikke ga helt ønsket resultat! :sjenert:

Til deg, Flair, måtte det bli en god klem og en stavmikser. For de skummende øyeblikk her i livet... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg må jo gi gaver tilbake til de jeg får fra. Hva ønsker du deg?

Tur til new york? ;)

Skrevet

linsina får et gavekort på valgfri tatovering av meg! :blomst:

Stooor takk og klem til deg :klemmer:

Skrevet

Jeg vil gjerne gi alle de unge kvinnene her inne bedre selvtillit og evnen til å være stolt over sin kropp. Prise den for å være frisk og evnen og vilje til å behandle den som et tempel.

• Liker 7
Skrevet

Jeg vil gjerne gi alle de unge kvinnene her inne bedre selvtillit og evnen til å være stolt over sin kropp. Prise den for å være frisk og evnen og vilje til å behandle den som et tempel.

Kan jeg få være med deg på å gi denne gaven?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...