Gå til innhold

Nydelig ny hjerteknuser.. ALLERGISK?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg for igår kjøpte jeg med en ny rotte, som jeg allerede har bygget er sterkt bånd til. Hun har blitt skikkelig "mamma"-dalt, og vil så vidt ligge i buret. Men det er èt problem. Nesen min renner, er tett, hosten er sterk, nesa er rød og pusten min er tung. Er jeg allergisk?? Jeg kan ikke skjønne om jeg er det, for jeg har hatt mange hamstre og rotter før, og det har aldri vært noe plunder. Jeg har både hund og katt, som har har hatt i 8 år nå, og de reagerer jeg ikke på. Det kan jo hende det er høyet jeg reagerer på, det håper jeg veldig! Har blitt så glad i denne hjerteknuseren, rotter er et fantastisk dyr!

Jeg var innom på apoteket idag og kjøpte allergitabletter, så jeg håper det hjelper. Moen som har noe tips/råd ol hva jeg kan gjøre ??!!... Vær såsnill!!! Takk for svar!! :)

-Julie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville dratt til legen å tatt en test, kanskje få noen tips.

Så lenge du ikke er dødelig allergisk, så er det fullt mulig å klare seg med tabletter og ekstra renhold.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Krysser fingre for at du bare har den vanlige juleforkjølelsen og håper alt er bra om noen dager.

Skrevet

Både samboer og jeg har blitt forkjøla til jul, så jeg håper det er det samme som feiler deg :)

Skrevet

Vi er også forkjølte. Håper det er det! :)

Skrevet

Kanskje du satte opp juletre i går? Mange reagerer allergisk på juletrær.

Jeg har marsvin, og har funnet ut at jeg er allergisk mot dem. Har hatt hamster og kanin uten problem, så ble litt skuffa da jeg oppdaget det. Men det går helt fint, jeg passer bare på å alltid vaske meg på hendene etter jeg har klappet dem.

Skrevet

Du fikk jo rotta for bare dager siden.

Du er da ikke allergisk sånn uten videre, spesiellt ikke siden du også har hund og katt.

Du er forkjølet, og thats it. God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...