Missycat Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 panikk!! snart jul!! jeg skal pynte meg gå i topp uten armer (vet noen om en fin topp som skjuler overarmene??!) og armene mine er supertjukke og dvaske! hva kan jeg gjøre på en uke? kanskje jeg ikke kommer til å se den store forskjellen, men jeg kommer til å føle den - og det er nesten viktigst
Quinden Skrevet 20. desember 2003 #2 Skrevet 20. desember 2003 Har du tenkt på å bruke lang erm istedet?? 1 uke var veldig liten tid, eller?? :oops:
Missycat Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2003 ja jeg har tenkt på å ha lang erm.. men hva i alle dager kan det være som skal være fint og fjongt? kan ikke helt se for meg det uten at det blir litt kjerringaktig lissom.. men uansett, somsagt, det er mer for min egen selvfølelse da..
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Først en god peeling - få vekk tørr hud og nupper. Så en god omgang med fuktighetskrem og så selvbruningskrem. Litt solpudder børstes lett over rett før du skal gå.
Pusekatt Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Hva med å ha på en tynn chiffonbluse eller lignende, evt en stola over armene?
chimp Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 Det er komplett umulig å stramme opp armene på en uke! Det kreves kontinuerlig innsats over lang, lang tid i styrkerom!
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2003 #7 Skrevet 20. desember 2003 Bør vel kanskje for ordens skyld nevne at jeg ikke mener at peeling og krem gjør armene strammere på noen måte, kun at det gjør gusten, blek vinterhud litt friskere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå