Gå til innhold

stramme opp armene på en uke

Fremhevede innlegg

Skrevet

panikk!! snart jul!! jeg skal pynte meg gå i topp uten armer (vet noen om en fin topp som skjuler overarmene??!) og armene mine er supertjukke og dvaske! hva kan jeg gjøre på en uke? kanskje jeg ikke kommer til å se den store forskjellen, men jeg kommer til å føle den - og det er nesten viktigst ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt på å bruke lang erm istedet?? 1 uke var veldig liten tid, eller?? :oops:

Skrevet

ja jeg har tenkt på å ha lang erm.. men hva i alle dager kan det være som skal være fint og fjongt? kan ikke helt se for meg det uten at det blir litt kjerringaktig lissom.. men uansett, somsagt, det er mer for min egen selvfølelse da.. :)

Skrevet

Først en god peeling - få vekk tørr hud og nupper. Så en god omgang med fuktighetskrem og så selvbruningskrem.

Litt solpudder børstes lett over rett før du skal gå.

Skrevet

Hva med å ha på en tynn chiffonbluse eller lignende, evt en stola over armene?

Skrevet

Det er komplett umulig å stramme opp armene på en uke! Det kreves kontinuerlig innsats over lang, lang tid i styrkerom!

Skrevet

Bør vel kanskje for ordens skyld nevne at jeg ikke mener at peeling og krem gjør armene strammere på noen måte, kun at det gjør gusten, blek vinterhud litt friskere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...