AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Hvordan skal jeg løse en slik oppgave? "et eksempel der du viser rimelig godt hvordan teorien til bronfenbrenner kan benyttes for å beskrive en konkret situasjon hvordan helhetsperspektivet i modellen kan brukes til å belyse særlige utfordringer ved dagens sosialiseringsprosess for barn og unge...... jeg har nå skrevet mange sider på del 1, men del to sliter jeg så utrolig mye med.... værsåsnill jenter... jeg skjønte ikke oppgaven, hva i himmelens navn skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 http://kristinspedagogikkblogg.blogspot.com/2009/05/bronfenbrenners-kologiske-modell.html kjapt googlesøk. Ingen pålitelig kilde, men mulig det gir deg noen ideer?! 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 http://www.stiftelsen-hvasser.no/documents/Bronfenbrennerutviklokologmodell-ingeboe.pdf Nok en kilde som kanskje kan gi deg litt inspirasjon..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Tusen takk for linkene... men jeg må liksom komme på et eksempel.. men hva slags? jula mi blir ødelagt tror jeg, det er på en måte viktig for eksamen jeg skal ha snart i januar..
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #5 Skrevet 24. desember 2011 Hvordan skal jeg løse en slik oppgave? "et eksempel der du viser rimelig godt hvordan teorien til bronfenbrenner kan benyttes for å beskrive en konkret situasjon hvordan helhetsperspektivet i modellen kan brukes til å belyse særlige utfordringer ved dagens sosialiseringsprosess for barn og unge...... jeg har nå skrevet mange sider på del 1, men del to sliter jeg så utrolig mye med.... værsåsnill jenter... jeg skjønte ikke oppgaven, hva i himmelens navn skal jeg gjøre? Se på Brofenbrenner's utviklingsmodell ift mikro/meso/makronivå og f.eks ulike arenaer der sosialiseringsprosessen foregår iht barn og unge, stikkord kan være oppstykket oppvekstmiljø el ulike arenaer/miljø uten særlig kontakt seg imellom o.s.v.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #6 Skrevet 24. desember 2011 Se på Brofenbrenner's utviklingsmodell ift mikro/meso/makronivå og f.eks ulike arenaer der sosialiseringsprosessen foregår iht barn og unge, stikkord kan være oppstykket oppvekstmiljø el ulike arenaer/miljø uten særlig kontakt seg imellom o.s.v. jeg skjønte ikke helt... muligens jeg er dum men, jeg skrev om samarbeid mellom skole og hjem- vil det være riktig da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå