Wildy Skrevet 23. desember 2011 #1 Del Skrevet 23. desember 2011 For første gang har jeg endelig klart å få til en lillejulaften uten stress av noe slag! Alt har vært ferdighandlet, pynten hentet jeg ned i går så det var bare å åpne eskene. Treet kom på fot i kjelleren i går, var bare å tremse det opp trappa i dag. Vanligvis har jeg holdt på til både ett og to ( og lengre om natten), og har hvert år forbant meg på at nesteår, da skal jeg planlegge bedre. Og endelig, i en alder av 38 år, har laget jul i eget hus i snart tyve år, endelig klarte jeg det! Ah.. fortjener et lite glass rødvin før jeg finner senga og gleder meg til i morgen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2011 #2 Del Skrevet 23. desember 2011 Bare ta deg et stort og rikelig oppfylt glass med rødvin du. Uansett om du har stresset eller ikke - det bør feires at juleroen kan senke seg. Skål til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 23. desember 2011 #3 Del Skrevet 23. desember 2011 Gratulerer! Hørtes deilig ut.. jeg driver å stresser fælt her nå.. meen neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #4 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjenner godt til det du beskriver, TS Uansett hvor tidlig jeg tror jeg begynner så er jeg aldri i mål til lille julaften. Blir gjerne sene nattetimer her også. Nå har jeg begynt å ta en fridag fra jobben den 23. i håp om at jeg skal lykkes. Hva er oppskriften din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå