AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Hvorfor må man egentlig vaske nye sminkekoster før man bruker dem første gangen? Burde ikke kostene være rene nok når de selges?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Det er vel med eksport/import å gjøre og tanken på alle stedene kostene har vært innom fra de ble laget til de kom hjem til sminkepungen din.
Gjest -_Tove_- Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Fordi nye koster har en tendens til å miste hår, og de kan jo også inneholde rester av skitt og bakterier etter produksjon og frakting.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Du bruker også kanskje undertøy rett fra butikken uten å vaske dem?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Du bruker også kanskje undertøy rett fra butikken uten å vaske dem? Jeg er ikke ts, men bruker undertøy rett fra butikken. Hysteri å vaske det! Aldri hørt om noen som vasker det før bruk. Sminkekoster vasker jeg, men det er på grunn av at jeg ikke ønsker bakterier på øynene. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Du bruker også kanskje undertøy rett fra butikken uten å vaske dem? Det er jo ikke det samme i det hele tatt. Jeg vasker ikke sminkekoster før bruk.
Rusken Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 Du bruker også kanskje undertøy rett fra butikken uten å vaske dem? Ja! Gjør ikke du? Nøørd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #8 Skrevet 24. desember 2011 Fordi det kan sitte fargestoffer og andre behandlingstoffer igjen på busten og fordi den gjerne røyter med en gang. Du farger ikke huden av det, men du dytter jo eventuelle kjemikalier nedi porene/mot det sensitive øyeområdet.
Gjest Blondie65 Skrevet 24. desember 2011 #9 Skrevet 24. desember 2011 De sminkekostene jeg kjøper er innpakket i plast. Og nei jeg vasker aldri klær jeg har kjøpt før jeg bruker dem. Men så har jeg heller ikke et hysterisk forhold til bakterier og skitt som enkelte har her.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #10 Skrevet 24. desember 2011 Jeg har aldri vasket en eneste sminkekost. Og huden min er helt perfekt.
Miah Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 ^ Heldig du. Tror nok ikke det er sminkekostene som er hovedårsaken til det.
solch Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Du bruker også kanskje undertøy rett fra butikken uten å vaske dem? Det gjør jeg også. Visste ikke man måtte vaske sminkekoster før bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå