Redbull Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Autofokusen min virker ikke lenger... Bildene blir veldig uklare. Er ett Nikon kamera. Hjelp?
Aviale Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Hadde det skjedd med mitt kamera, hadde jeg dratt til fotobutikken der jeg kjøpte det og snakket med dem Tror ikke autofokus-problem er noe man kan fikse selv, med mindre det er noen innstillinger du har kommet borti, så det lureste er nok å kontakte stedet der du kjøpte det. Så får du eventuelt levere det på reparasjon
Redbull Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2011 Takk for svar skal gjøre det over nyttår
Gjest Luksus Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Har du mulighet til å prøve med et annet objektiv for å se om det er objektivet eller kameraet som er problemet?
Luppa Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Sikker på at ikke autofokusen er slått av ved en feil..? Noen objektiv har en skyveknapp innerst ved ringen som slår autofokus av/på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå