AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Del Skrevet 23. desember 2011 Har jobbet r**** av meg i en uke for å gjøre det koselig hjemme hos min mor å mine søsken som begge er over 18 gjør ikke noe.. søsteren hjalp _litt_ til etter mye mas. Så var hun drittlei av å høre at bestemoren min roste meg for at jeg hjalp henne med julevasken. .. ente med at jeg dro derfra uten å si god jul til søsteren min som skal feire jul hos faren sin. Jeg skal ferie hos megselv men hjalp mamma og bestemoren min pga de begge er pleietrengene å ikke mulighet til å gjøre så mye i huset. uff. alt ble så trist. skjønner ikke hvorfor det skal være sånn.. blir ikke noe kos å feire jul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Del Skrevet 23. desember 2011 Vær du sikker på at både moren din og bestemoren din satte stor pris på at du hjalp til. At søskene dine bare tenker på seg selv må du bare overse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå