AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Hunden min fikk innbilt svangerskap første løpetid.. og nå har hun sin 2 løpetid, og vi har fått kattunger, og hun lar kattungene suge på pattene sine.. så tenker hun får innbilt nå også, desverre :// bør jeg bare la kattene få suge på henne, eller burde jeg ta kattungene bort?
Lexandra Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 La kattene bli , de drikker melken og så lenge kjerlene blir tømt gjør det ingenting at det er melk i juret . Hunder gjennomgår samme hormonelle påvirkning uavhengig av om de er drektig eller ikke, så det er ingen forskjell på inbilt svangerskspsmelka eller om hun hadde født valper. I naturen er det slik at disse m inbilt svsngersksp vil hjelpe til med valpene til alfa tispa:) Resultatet av å la kattungene bli er at du vil ha to harmoniske arter i huset i stede for to som er som " hund og katt" 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #4 Skrevet 24. desember 2011 La kattene bli , de drikker melken og så lenge kjerlene blir tømt gjør det ingenting at det er melk i juret . Hunder gjennomgår samme hormonelle påvirkning uavhengig av om de er drektig eller ikke, så det er ingen forskjell på inbilt svangerskspsmelka eller om hun hadde født valper. I naturen er det slik at disse m inbilt svsngersksp vil hjelpe til med valpene til alfa tispa:) Resultatet av å la kattungene bli er at du vil ha to harmoniske arter i huset i stede for to som er som " hund og katt" Men det som er, er at det faktisk ikke er kommet noe melk ennda.. og hun blir rød på pattene sine, og nesten begynner og blø..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Hvis hun begynner å blø, da er det jo ikke smart! Ta kattungene bort, for det er jo ikke noe melk der tydeligvis. De får ikke næringen de skal ha, og stakkars hund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå