solch Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 (endret) :frustrert: Syntes slikt er kjempevanskelig og aner ikke hva jeg skal si eller gjør uten å skape dårlig stemning. Endret 23. desember 2011 av solch
Gjest MorAase Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Hva med å si hvordan ting er, rett ut? I stede for å gå rundt og irritere deg som en umoden fjortis.
addict Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 kjenner til den. hvordan sier man liksom at jada vi har det kult sammen men du er for stygg eller dum eller en eller annen grunn til at de er close but no cigar. satt på spissen.. 1
solch Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hva med å si hvordan ting er, rett ut? I stede for å gå rundt og irritere deg som en umoden fjortis. Men det er ikke så lett. Vi har jo alltid hatt en god tone, og jeg har aldri sett på han som noe mer enn en venn. En veldig hyggelig fyr, men vet av erfaring at det blir kleint å skulle være venner etter en slik hendelse. Hvorfor er menn så dårlig til å ta hintet Endret 23. desember 2011 av solch
Gjest Katten. Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 "Dette er vanskelig å si, så jeg sier det enkelt og greit: jeg har nok ikke romantiske følelser fro deg, selv om du er en kul kar. Kjemien er bare ikke rett for noe utover vennskap..." 1
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Men det er ikke så lett. Vi har jo alltid hatt en god tone, og jeg har aldri sett på han som noe mer enn en venn. En veldig hyggelig fyr, men vet av erfaring at det blir kleint å skulle være venner etter en slik hendelse. Hvorfor er menn så dårlig til å ta hintet Hvorfor fatter ikke kvinnfolk at menn ikke er interesserte i å bare være venner? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 Ja det er vel for mye å håpe på at menn skal klare å se på kvinner som likeverdige mennesker på linje med venner/kamerater... For de fleste av dere er vi visst bare en vagina på to bein. :gjeiper: 4
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Ja det er vel for mye å håpe på at menn skal klare å se på kvinner som likeverdige mennesker på linje med venner/kamerater... For de fleste av dere er vi visst bare en vagina på to bein. :gjeiper: Dere kan jo brukes som hushjelp også da hehe
Gjest henriett3 Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Har hatt de samme problemene selv.. Til han forrige måtte jeg si det som det var, og han ble kjempelei seg! Åååh.. Synes det er så trist å såre folk jeg. Og han er jo bare verdens snilleste og..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 man er rimelig tett om man ikke skjønner at man er i friend zone. ganske sikker på at disse guttene vet at de er blitt satt i friend zone men gir seg ikke uansett. 1
waco Skrevet 23. desember 2011 #11 Skrevet 23. desember 2011 Er det ikke kvinner som har forakt for menn når "en mann ikke en gang skjønner at han er en venn"?
solch Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2011 Hvorfor fatter ikke kvinnfolk at menn ikke er interesserte i å bare være venner? Er det ikke det jeg har fattet da? 1
Inx Skrevet 23. desember 2011 #13 Skrevet 23. desember 2011 Han har nok sett hintene, men overser dem og lever i håpet... Hvis han plutselig innser at det aldri kan bli noe mer mellom dere så kan det nok være at han også forandrer seg ovenfor deg.
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #14 Skrevet 23. desember 2011 Er det ikke det jeg har fattet da? Nei. For da hadde du ikke hatt gutter som venner.
solch Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 23. desember 2011 Nei. For da hadde du ikke hatt gutter som venner. Så om jeg har en guttevenn jeg har kjent en god stund, får seg dame, så betyr det at han er ute etter noe mer enn vennskap, og at jeg bør avslutte vennskapet fordi han har fått seg dame? Neppe.. Kjærester kommer å går, venner har man uansett.
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #16 Skrevet 23. desember 2011 Så om jeg har en guttevenn jeg har kjent en god stund, får seg dame, så betyr det at han er ute etter noe mer enn vennskap, og at jeg bør avslutte vennskapet fordi han har fått seg dame? Neppe.. Kjærester kommer å går, venner har man uansett. Tja, det kan jo hende at nye dama hans krever at han skal avslutte med deg. Ikke uvanlig eller unormalt det.
Gjest MorAase Skrevet 23. desember 2011 #17 Skrevet 23. desember 2011 Men det er ikke så lett. Vi har jo alltid hatt en god tone, og jeg har aldri sett på han som noe mer enn en venn. En veldig hyggelig fyr, men vet av erfaring at det blir kleint å skulle være venner etter en slik hendelse. Hvorfor er menn så dårlig til å ta hintet Hva slags hendelse?
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #18 Skrevet 24. desember 2011 Føler at menn er litt mer rett på enn kvinner. Personlig så vil jeg høre det rett ut. "you're a friend, nothing more".
waco Skrevet 24. desember 2011 #19 Skrevet 24. desember 2011 Eller som damer sier, - vi er venner derfor liker jeg deg ikke sånn.
MissStiles Skrevet 24. desember 2011 #20 Skrevet 24. desember 2011 Bare si det som det er. At du ikke har følelser for han. Bare vennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå