Gå til innhold

Tattoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ta en tattoo til og har veldig lyst på tekst. Og leter litt rundt etter forskjellige quotes/ordtak o.l. som er fine, men finner ikke særlig mye som betyr noe for meg. Jeg lurer bare på om noen her inne har noen fine dere vet om eller noe tips.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å ta en tattoo til og har veldig lyst på tekst. Og leter litt rundt etter forskjellige quotes/ordtak o.l. som er fine, men finner ikke særlig mye som betyr noe for meg. Jeg lurer bare på om noen her inne har noen fine dere vet om eller noe tips.

Takk.

Tror heller du skal fortsette å lete etter noe som betyr noe for deg, og ikke bare ta en for å ta en.

• Liker 2
Skrevet

Det er vanskelig å finne noe som kan bety noe for deg.

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis du ikke veit hva du vil ha og du må leite eller spørre om tips - ikke ta tatovering.

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte lang tid på å finne min, så du må nok bare belage deg på å vente litt og ikke ta noe bare for å ta noe. Lykke til :)

Skrevet

Jeg tror kankje hun var ute etter ordtak osv,for å få inspirasjon. Akkurat som man får om man leter andre steder.

Hm..

-Everything happens for a reason

-Take me for who I am

-live life for what it's worth

Skrevet (endret)

Finner du ikke noe du liker/føler deg trygg på - drit i å ta tattoo.

Personlig så vil jeg fraråde deg å tattovere tekst i det hele tatt, det som høres kult ut nå, er kanskje ikke like kult om 10 år...

Endret av Kim
Skrevet

Jeg vil virkelig anbefale deg å vente med å tattovere deg. Du burde ikke bare finne noe fint og skrive det på deg permanent. Hvis man skal ha skrift, bør det være noe som betyr noe spesielt for deg, og som har betydd noe for deg lenge. Som Kim sier, er det ikke uvanlig at det man synes er fint/dypt nå, ikke er like stas om tii år. Det kan rett og slett virke veldig banalt om noen år, og du kan angre som en hund.

Gjest NozMonster
Skrevet

enig med de andre her! det erke sånn som det var på nitti tallet lenger- sånn at man bladde i en bok hos tattovøren, og valgte en tilfeldig en..

nej, ts, det erke vansklig å finne noe som betyr noe for deg!

jeg har selv tre stykker hvor alle har en laaang historie, og en begrunnelse til hvorfor akkuratt alt er der som det er :)

det kreves bare litt av dine indre tanker og kreativitet og tolmodighet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...