Mrs. K Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 ..når han henter meg fra jobb, fordi han vet at jeg er sliten og står tidligt opp på sin fridag for å kjøre meg på jobb (fordi bilen min sto igjen). Hva gjør din kjære for deg? Hilsen Trille
Mrs. K Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #2 Skrevet 20. desember 2003 ... han om aftenen legger en varmeflaske i senga mi fordi han vet at jeg fryser litt om tærne. Hilsen Trille
Quinden Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Han forteller hvor glad han er i meg på et vorspiel, der det bare er mannfolk tilstede og jeg får det fortalt det av kameratene hans etterpå. Det skjedde igår og vi har 17 års bryllupsdag i dag... :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Han kommer med en gang jeg trenger han. :kysse: Han avlyser alt for min skyld. Jeg elsker han!
Barbie Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 ...når han om morgenen forteller meg at jeg er nydelig. Enda jeg har gårsdagens mascara nedover kinnene, og hår som Madam Mim!
Mrs. K Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2003 ..når han skraper is på bilen min om morgenen - selvom han er sent ute. Hilsen Trille med Verdens beste mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå