AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Jeg prøver å sperre et nummer fra å ringe og å sende meg sms. Vedkommende har fått beskjed om å holde seg unna, men tar stadig kontakt, og jeg er lei av disse henvendelsene. Ringte Chess og ba de sperre nummeret, men de sa at de ikke kan gjøre det. Jeg har HTC Desire, og fant ingen mulighet på den til å sperre kun et nummer. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt denne plageånden? Dette er snakk om en person jeg ikke kjenner, og aldri har møtt, som har funnet navn og adresse uten at jeg har gitt vedkommende det, og maser for å få kontakt.
Anglofil Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Nei, det er ikke mulig å sperre ett enkelt nummer. Hvis dette plager deg må du ringe politiet. Telenor har riktignok et mobbefilter som unngår at du får sms, men det gjelder ikke ringing. På min HTC Desire S går det ihvertfall an å sperre nummeret. Lagre det i kontakter og trykk på "Blokker anroper". Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Prøvde å lagre nummeret, men ser ikke ut som om jeg kan blokkere.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Jeg fikk til å krysse av for "send til talepost", da går jeg ut ifra at vedkommende havner rett på svareren om det blir gjort forsøk på oppringning igjen. Men, å sperre sms ser det ikke ut som om jeg får til.
Gjest finurlig Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg mener at mobiloperatøren din kan sperre nummeret, men bare hvis det fremkommer en formell politianmeldelse av personen.. Men som sagt, er ikke helt sikker...
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Jeg prøver å sperre et nummer fra å ringe og å sende meg sms. Vedkommende har fått beskjed om å holde seg unna, men tar stadig kontakt, og jeg er lei av disse henvendelsene. Ringte Chess og ba de sperre nummeret, men de sa at de ikke kan gjøre det. Jeg har HTC Desire, og fant ingen mulighet på den til å sperre kun et nummer. Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt denne plageånden? Dette er snakk om en person jeg ikke kjenner, og aldri har møtt, som har funnet navn og adresse uten at jeg har gitt vedkommende det, og maser for å få kontakt. Der er en applikasjon du kan laste ned som heter hide text. den er gratis du legger inn mobilnr og jeg tror du kan blokkere kontakt inn. Du kan også søke på applikasjoner med block caller så finner du sikkert noe kjekt.
xante Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 (endret) - Endret 23. desember 2011 av xante
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Det er innebygget blokkering funksjon på alle Android telefoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå