Gå til innhold

Røde lepper til gull kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer dette sammen?

Skal ha en gull - metallic? kjole på julaften, men lurer på hva slaks leppefarge jeg skal ha?

går det bra med røde lepper? eller skal jeg ha "nude" ?

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullmetallic kjole på julaften? Yikes!! Brenn kjolen.

Skrevet

wtf, er det så ille da? Den er egentlig gull, men har striper av litt glittrende gull. Vet ikke hva jeg skal kalle det.

og nå spurte jeg ikke om kjolen, men om leppefarge.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville hatt nude lepper, og heller mer markerte øyne. I det minste ENTEN røde lepper ELLER mørk øyensminke. Synes gullkjole høres fint ut, jeg! :)

Skrevet

Jeg syns røde lepper passer fint til gullkjole. Men ville da gjort det enklere med øyesminken (altså ikke sotede øyne). Når jeg tenker meg om ville jeg nok selv foretrukket å gjøre det sånn på julaften, men gått for sotede øyne og mer nøytrale lepper hvis jeg skulle bruke en gullkjole på nyyårsaften. For meg blir det noe rart med dramatisk øyensminke i familieselskap, men veldig passende på fest.

Skrevet

Kombinasjonen med gull og rødt er en av julens sterkeste trender, så det kan du trygt kobinere :) Ville gått for dramatiske røde lepper (Husk lipliner for perfekt kontur) og en enkel øyensminke, gjerne bare litt diskret øyenskygge, sort cat-eye liner på lokket og sort maskara.

Skrevet

Takk for svar, men syns dere gullkjole er ille? :S

Skrevet

Absolutt ikke :) Gjennomført med lekker sminke og noen flotte sko, så blir det "bærre lækkært!".

Skrevet

Tråden er ryddet for usaklige og ubehagelige kommentarer på siden av temaet.

Kosemose, mod

Skrevet

Heter du H-D og er ifra B****?

Skrevet

Heter du H-D og er ifra B****?

Så at ei jeg gikk på ungdomsskolen med nettopp hadde fått et nytt profilbilde med gullkjole og rød leppestift, derfor jeg lurte.

• 3 uker senere...
Skrevet

Nei er ikke ifra noe sted som heter B. og navnet mitt starter på k.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...