Azure Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 ...there would be no wars. Just a bunch of jealous countries not talking to each other. Sant? Haha 5
I Grosny Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 ...there would be no wars. Just a bunch of jealous countries not talking to each other. Sant? Haha Det finnes mer enn nok gærne kvinnfolk. Hvis bare snille konger eller dronninger regjerte i verden, så hadde det kanskje godt bedre. Men det gikk jo ganske bra når Gro var "dronning" i Norge.
Gjest MorAase Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 ...there would be no wars. Just a bunch of jealous countries not talking to each other. Sant? Haha Delvis. Du mangler utbredt massedød pga spiseforstyrrelser, komplikasjoner etter plastikkirugi og selvmord etter utstrakt mobbing. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #5 Skrevet 24. desember 2011 Not true! There would be chick fights. Pulling hair, horribly bad language, spitting, kicking, and such.
Gjest Katten. Skrevet 24. desember 2011 #7 Skrevet 24. desember 2011 Verden hadde ikke hatt nok babyolje, putevarer og filmkameraer til å få meg seg all bitchfightingen.
Gjest Madelene1 Skrevet 24. desember 2011 #8 Skrevet 24. desember 2011 Verden hadde ikke hatt nok babyolje, putevarer og filmkameraer til å få meg seg all bitchfightingen.
*Trollface* Skrevet 24. desember 2011 #9 Skrevet 24. desember 2011 1 uke i måneden med granat nedslag, slaveri, utnytting og tortur. 1 uke med masse elskov, romantikk, sene kvelder og kosing. De 2 siste ukene av måneden hadde bestått av bitching og små diskusjoner heletiden. Dette innlegget er ment som en spøk og beskriver en firkantet versjon av en kvinne jeg kanskje kjenner 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå