Gjest Magevondt Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Lille julaften 2011, dagen jeg kommer til og huske lenge. Alt startet på ei en bolibrakke på et anlegg i et utkantstrøk av norge. Jeg var 18-19,altså for nesten 10år siden satt en sen kveld på nett og kika rundt, en treg isdn linje, ledet meg inn på siden hemmelig.com. I nysgjerrighet, dumhet, uvithet registrerte jeg meg med emailadr, og mobiltlf. Fant ingenting der av intresse og linja var så treg at jeg glemte hele greia. 9-10 År senere dukker denne adressen Hemmelig.com opp igjen. Og jeg minnes plutselig denne, tankene svirrer igjenom hode mitt, kan jeg stå på den??? Med små kunskaper om torrenter klarer jeg og laste ned denne lista, og finner mitt mobilnr. Det kjennes ut som en kniv blir stukket inn i magen min. Jeg står på lista blant 1000vis av forhåpentligvis uskyldige og kansje skyldige. Jeg er blitt en horebukk over natten. Hemmelig siden var mere som deiligst siden i dag og regne, man kunne se noen myke bilder av jenter. (Tror jeg ivertfall) Men de siste 10årene har den altså forandret seg, og mine data har fulgt den hele veien. I dag har jeg 2 sjønne barn, en vakker kone som jeg gir en klem vær dag og er som nyforelsket vær morgen etter 8år med henne. Jeg har en god jobb, og mitt mobnr er blitt min jobb tlf, mailadr mi er brukt i jobb. Jeg har vist henne lista og hun tok det med et smil, og mente jeg var normal som kiket på damer også for 10år siden. Uansett, har jeg det ikke bra, jeg står på den forbanna lista. Jeg har aldri skrevet eller tatt kontakt med noen der, jeg er bare på lista, etter en kveld for snart 10 år siden. Lillejulaften 2011, en magevond dag. Snart kommer hele slekta på besøk, jeg gleder meg ikke, jeg tenker på lista, og dagen på brakka for 10år siden. God Jul. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Gjør det til en spøk. For din del er det jo akkurat det er. Ikke skam deg, ufarliggjør hele greia. Tragisk at sånne lister kommer ut, når det er maaaange som er i tilsvarende situasjon som deg. 2
Gjest Dan Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Hei, kjempekjedelig situasjon du er kommet i. Men jeg må korrigere én ting. Det er nok ikke 10 år siden du laget profilen. Hemmelig.com ble lansert i 2005 ... 5
Gjest Magevondt Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Den ble oppgradert/relansert i 2005, det er derfor de kun har logger tilbake til 2005. 4
Gjest huldra Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Tenk den dagen en legger ut hele NAV med sykehistorie, for den dagen kommer også. 1
Zoë Castillo Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 Huff, så leit! Jeg hadde imidlertid glatt trodd på deg om du hadde forklart meg årsaken til at du står på lista. Heldigvis har media også påpekt at bruker-perpektivet er vidt, så folk flest har jo fått med seg at det ikke bare er horebukker på lista. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Hei, Jeg har kikket mye på tilsvarende sider på nettet gjennom mine ungdomsår, men denne siden har jeg ikke hørt om før nå. Jeg syntes det høres ut som en kjekk side med tanke på det å komme i prat med andre som deler samme f.eks sexfsntasier. Nei, jeg mener du bare burde være stolt av det, alle har vært yngre å virile:)
Gjest Tom-peng Skrevet 24. desember 2011 #9 Skrevet 24. desember 2011 Den listen/databasen det dreier seg om, jeg fant altså et eksemplar på nett. Det var kun en tekst-fil med ca 2400 brukere. Er der noen her som har sett hele databasen på 26000 brukere? Syntes det var snodig at tekst-fila ble beskrevet som den "komplette" lista.. T
Gjest andersandersen Skrevet 24. desember 2011 #10 Skrevet 24. desember 2011 Om du står på den liste aå er du en av mange som har logger på og registrert deg på ei side på nettet, jeg tror jeg står på minst 100 av forskjellige typer. Får fremdeles mailer og påmindelser om - har du glemt oss - ja det har jeg. Der dumper påmindelser på datingside, norske og utenlandske. På sex sider og ikke sex sider. Noen sider var det artig å se på andre bare møkk og andre har skaffet meg kontakter som har resultert i ei flere kortere forhold, et samboerskap og nå et ekteskap med ei utenlandsk dame. Bare det er jo helt forkastelig i enkeltes mening. Og Hemmelig skaffet meg et forhold til ei gift dame som hadde en trailersjåfør til mann. Hun hadde et behov som hun ikke gikk på puben med. Nå henges både hun og jeg ut på et kors på internett torget som kjøp og salg. Hva jeg hadde som navn på Hemmelig, nei det har jeg glemt men der står mitt telefon nr. jeg skjønner ikke hva slike folk tenker med som henger andre ut på et kors på internetts torg. Slikt kan komme tilbake som en bumerang.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #11 Skrevet 24. desember 2011 Jeg er kvinne, og fikk melding fra min datter om at jeg er på den lista. Nå har jeg aldri brukt sånne sider, så jeg husket det ikke i farta. Men etterhvert kom jeg på at jeg hadde registrert meg der for mange år siden, bare for å se hva som var der inne. Brukte kanskje en time eller to der inne, og deretter glemte jeg hele greia. Men nå er jeg jo listet opp som en av brukerne der inne, med tlf nr. Rimelig flaut!
Gjest Mannen Skrevet 24. desember 2011 #12 Skrevet 24. desember 2011 Jeg er kvinne, og fikk melding fra min datter om at jeg er på den lista. Nå har jeg aldri brukt sånne sider, så jeg husket det ikke i farta. Men etterhvert kom jeg på at jeg hadde registrert meg der for mange år siden, bare for å se hva som var der inne. Brukte kanskje en time eller to der inne, og deretter glemte jeg hele greia. Men nå er jeg jo listet opp som en av brukerne der inne, med tlf nr. Rimelig flaut! Det skal du ikke ta så tungt. Tror 99% har vært innom der for moro skyld. Der er alltid gøy å titte på hva andre legger ut av bilder. Om du er registrert betyr ingen verdens ting. Nå ser jeg også at det verserer flere fake lister. Noen har fjernet seg selv og lagt til andre uskyldige for moro skyld. Så disse kopiene kan ikke lengre taes seriøst..
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #13 Skrevet 24. desember 2011 Men denne listen har vel ikke blitt offentligjort enda? Og blir kanskje heller aldri det..
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #14 Skrevet 24. desember 2011 Har gått gjennom listen med 33 000 brukere for å se om noen av vennene mine er der. Finner ikke noen. Også sjekket de som er +-2 år for å se om det var noen kjente fjes, og kom bare over 7 stykker. Interessant at det er sikkert 25-40 menn per dame.
Gjest henriett3 Skrevet 24. desember 2011 #15 Skrevet 24. desember 2011 Noen som har link til lista eller?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #16 Skrevet 24. desember 2011 HVA slags liste er dette egentlig, jeg skjønner ikke, hva er flaut med å stå på den, hva handler det om?
Gjest henriett3 Skrevet 24. desember 2011 #17 Skrevet 24. desember 2011 (endret) HVA slags liste er dette egentlig, jeg skjønner ikke, hva er flaut med å stå på den, hva handler det om? Det står alle som er registrert på hemmelig.no. Noen av dem har kjøpt/solgt sex. http://www.dagbladet.no/2011/12/22/nyheter/hemmeligcom/sex/hacking/innenriks/19518250/ Endret 24. desember 2011 av henriett3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #18 Skrevet 24. desember 2011 Uuuups da.. flaut for de som står der da. Takk for svar.
Snop Skrevet 24. desember 2011 #19 Skrevet 24. desember 2011 Noen som har link til lista eller? Jeg vil også ha!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #20 Skrevet 24. desember 2011 Er griselett å finne på Google folkens. Tar 3,5 sek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå