amylee Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Jeg lurer igrunn på hva alle dere andre mener om jenter med masse tattoveringer? Jeg har selv en stor engel på siden av kroppen, som har en vinge ut på magen og en ut på ryggen. Veldig stor, kjempe fin! syntes jeg.. Og ellers litt her og der.. armene, føttene osv. Jeg selv syntes det er utrolig fint, og det syntes alle i mitt "miljø" også. men det er vel kanskje fordi de er sånn alle mann så hva er deres mening ? Syntes dere "vanlige" gutter at dette er tiltrekkende eller rett og slett stygt?
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Bilde av tattisen? Jeg har ikke noe imot tatoveringer, så lenge ikke det tar helt over, liker ikke tattoveringer på hals eller høyt oppe på brystkassen eller på fingrene. Ellers har jeg ikke noe imot tatoveringer på damer. Endret 23. desember 2011 av SemperFi
amylee Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2011 Bilde av tattisen? Passer seg ikke helt og legge ut her, for og si det sånn. da måtte jeg vist ganske så mye !
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Passer seg ikke helt og legge ut her, for og si det sånn. da måtte jeg vist ganske så mye ! Hehehe skjønner, skjønner. Tatoveringer kan være veldig fint, så lenge det ikke er et stygt motiv. Engler generelt pleier å være fine. lengesiden du tok den?
amylee Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2011 Hehehe skjønner, skjønner. Tatoveringer kan være veldig fint, så lenge det ikke er et stygt motiv. Engler generelt pleier å være fine. lengesiden du tok den? nei ikke så lenge siden jeg tok den store.. begynte på den for halvannet år sia kanskje ja motivet er kjempefint ! Tattovøren tegnet selv rett på huden min, veldig flink ! Men skal ikke legge skjul på at jeg har noen gamle, som jeg ikke hadde tatt den dag i dag hehe .. men sånn er det vel for ganske mange..
Gjest juvelia Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Kommer helt ann på hvordan kroppen og tattoveringen ser ut. Ikke så fint med tattoo på tjukke utrente jenter,men har de bra kropp å bra tattoveringer så kan de gjerne være nedynket med blekk for min del. Mange av disse såkalte "tattoo modellene" ser jo dødts deilige ut!
Gjest juvelia Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 http://25.media.tumblr.com/tumblr_lr00pl24l91qdeo1ko1_500.jpg PEEEN!
amylee Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2011 Kommer helt ann på hvordan kroppen og tattoveringen ser ut. Ikke så fint med tattoo på tjukke utrente jenter,men har de bra kropp å bra tattoveringer så kan de gjerne være nedynket med blekk for min del. Mange av disse såkalte "tattoo modellene" ser jo dødts deilige ut! Enig ! Kan ikke si at jeg har modellkropp, men er heller ikke tjukk ! Hvorfor ikke pynte på det man har, tenker jeg
amylee Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2011 http://25.media.tumblr.com/tumblr_lr00pl24l91qdeo1ko1_500.jpg PEEEN! Enig !! :)
Especially Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 Det kommer veldig an på. Kan være sykt stygt og noen ganger sykt fint. Har en liten på ryggen selv, klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om den. Syns ikke det er fint når det er for mye med mindre de kjører stilen fullt ut
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #11 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har en på ryggen, den er dritstygg! Liker den jeg
amylee Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2011 Dere må gjerne legge ut bilder elsker og se andres tatoveringer og ideer
Lunivere Skrevet 23. desember 2011 #13 Skrevet 23. desember 2011 Synes det er fint jeg, så lenge det ikke blir så mye at det ser "skittent" ut, og at de forskjellige tatoveringene passer sammen. Selv har jeg i nakken, ene underarmen, håndleddet og nederst på magen. Kjempeglad i alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå