AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ei miniatyrtispe som jeg, etter hva jeg har sett på andre tisper, er litt stor nedentil. Aner ikke hva "musa" til tisper heter, men denne delen er rosa og er litt stort på tispa mi. Hun ser helt sunn og frisk ut, ingenting drypper eller ser rart ut bortsett fra størrelsen. Det er jo vanlig at tispene blir større når de har løpetid, men hun skal ikke ha det nå da hun hadde det for noen uker siden. Hun er 2 år gammel. Er det noe man trenger å tenke på, eller sjekke hos veterinær? Har jo vært hos veterinær flere ganger tidligere, men har ikke hørt vet si noe om dette. Jeg bare stusser litt.
Syden Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ei miniatyrtispe som jeg, etter hva jeg har sett på andre tisper, er litt stor nedentil. Aner ikke hva "musa" til tisper heter, men denne delen er rosa og er litt stort på tispa mi. Hun ser helt sunn og frisk ut, ingenting drypper eller ser rart ut bortsett fra størrelsen. Det er jo vanlig at tispene blir større når de har løpetid, men hun skal ikke ha det nå da hun hadde det for noen uker siden. Hun er 2 år gammel. Er det noe man trenger å tenke på, eller sjekke hos veterinær? Har jo vært hos veterinær flere ganger tidligere, men har ikke hørt vet si noe om dette. Jeg bare stusser litt. etter som veterinæren har sett dette, regner jeg med at det ikke er noe galt det bak. og i tillegg til at det ikke kommer ut noe, så trenger du sikkert ikke bekymre deg
xinnia Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Er vanlig at "dåsa" er litt stor, rosa og hoven under og en stund etter løpetid. Er hun blitt parret - vil ikke "hevelsen" gå ned før lenge etter fødsel.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Det tror jeg varierer fra hund til hund hvordan de ser ut nedentil, akkurat som på folk Jeg har to tisper, miniatyren har en bitteliten knopp bare, og den mellomstore hunden har både mye større til vanlig og hovner veldig opp ved hver løpetid. Har aldri falt meg inn at noen av delene skulle være unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå