AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Tre nøtter til Askepott går kl 2150 på NRK3 for de som ikke rekker å få med seg den på formiddagen Tenkte jeg skulle informere dere som ønsker å se, men ikke kan kl 1100 GOD JUL 3
Gjest gjest- silje Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Skal se den klokka 11 jeg da, men greit å ha ett alternativ
Chord Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Åh, blir jo nesten ikke jul uten! Takk for tipset!
HopelessFear Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Jeg får verken til å se på formiddagen (Jeg sover!) og kvelden (da er jeg mer opptatt med å være med folk enn å se på TV.) så for meg tror jeg det går i glemmeboka. har uansett sett den filmen mange, mange ganger før.
lunem Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 wee! Kjekt for oss som liker å sove litt ekstra lenge :D 1
Chord Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Jeg får verken til å se på formiddagen (Jeg sover!) og kvelden (da er jeg mer opptatt med å være med folk enn å se på TV.) så for meg tror jeg det går i glemmeboka. har uansett sett den filmen mange, mange ganger før. Hehe, ja vi vet jo hva som skjer :gjeiper:
HopelessFear Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Hehe, ja vi vet jo hva som skjer :gjeiper: Er jo nesten som om en bare kan se filmen i hodet istedet for å se den på skjermen. Sitter så godt inn at.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Det er jo tradisjon! Synes det er supert at de sender den på kvelden, sånn at de som må jobbe eller ikke har mulighet av andre grunner kan se den på kvelden 1
Gjest MorAase Skrevet 24. desember 2011 #9 Skrevet 24. desember 2011 Himmel og hav den jentungen er nydelig! 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #10 Skrevet 24. desember 2011 Himmel og hav den jentungen er nydelig! Og nå ser hun ut som en russisk bordellmamma :D
Gjest Miss_sunshine Skrevet 25. desember 2011 #11 Skrevet 25. desember 2011 Den filmen er tradisjon, og supersøt! Eneste minuset er den ekstremt monotone dubberen. Haha. Herregud så kjedelig han er Men men. Vokst opp med det, så blitt vant til det.
Gjest MorAase Skrevet 25. desember 2011 #12 Skrevet 25. desember 2011 Og nå ser hun ut som en russisk bordellmamma :D Jeg vet ikke hvordan russiske bordellmammaer ser ut.
Gjest MorAase Skrevet 25. desember 2011 #13 Skrevet 25. desember 2011 Den filmen er tradisjon, og supersøt! Eneste minuset er den ekstremt monotone dubberen. Haha. Herregud så kjedelig han er Men men. Vokst opp med det, så blitt vant til det. Han er da alt annet en monoton? Forøvrig er hele dubbingen gjort i én tagning, uten at det var øvd noe som helst på forhånd. Det er dubbing i verdensklasse! 2
Gjest Miss_sunshine Skrevet 25. desember 2011 #14 Skrevet 25. desember 2011 Han er da alt annet en monoton? Forøvrig er hele dubbingen gjort i én tagning, uten at det var øvd noe som helst på forhånd. Det er dubbing i verdensklasse! Jeg syns han er fryktelig monoton til tider :-) Mulig jeg har misforstått ordet? Men ja, godt gjort av han som snakker. Også er det helheten at jeg er ung og vant til Hannah Montana dubbing - det er dårlig dubbing det ;-)
Gjest MorAase Skrevet 25. desember 2011 #15 Skrevet 25. desember 2011 Jeg syns han er fryktelig monoton til tider :-) Mulig jeg har misforstått ordet? Men ja, godt gjort av han som snakker. Også er det helheten at jeg er ung og vant til Hannah Montana dubbing - det er dårlig dubbing det ;-) Jeg har en hemmelig drøm om at noen klipper tungene av alle som dubber for Disney. For ikke å si alle som lager TV for Disney DET er SØPPEL det!
Gjest Miss_sunshine Skrevet 25. desember 2011 #16 Skrevet 25. desember 2011 Jeg har en hemmelig drøm om at noen klipper tungene av alle som dubber for Disney. For ikke å si alle som lager TV for Disney DET er SØPPEL det! Støtter deg fullt ut på den.. Skikkelig søppel og, ja :-)
Calypso Skrevet 27. desember 2011 #17 Skrevet 27. desember 2011 Han er da alt annet en monoton? Forøvrig er hele dubbingen gjort i én tagning, uten at det var øvd noe som helst på forhånd. Det er dubbing i verdensklasse! Jepp, hurra for Knut Risan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå