Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå må jeg bare spørre dere. Jeg og samboer har vært sammen i over 3 år nå og bodd sammen i 2. Han er ute på festligheter nesten hver helg (sitter ALDRI hjemme eller er hjemme med meg en lørdag). Men jeg blir aldri bedt med !

- Hvordan ville dere reagert?

Kompisene hans har sagt at de syns det virker som vi har ett flott forhold og ønsker selv å få det slik, ingen av dem har noe i mot meg så det er ikke derfor.

Det har hendt at han ikke har kommet hjem før langt uttpå morgenen.

Ja, det er greit at han har det gøy og sånn, men noen ganger skulle jeg ønske han tenkte på meg som sitter hjemme å venter på han hele natta. Jeg legger meg etterhvert, sover ikke spesiellt godt og ringer når han ber meg om å hente han. Slik har det vært i hvertfall ett år nå.

Hvordan hadde dere tatt dette?

Jeg har tatt det opp med han flere ganger at jeg skulle ønske jeg ble invitert med, og da kan han invitere meg med til å se film hos en kamerat like etterpå. Men aldri noe festligheter eller lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet og skulle blitt med på festen to ganger, men da har han villet hjem med en gang.. Er det rart jeg begynner å lure? Tror egentlig ikke han er utro heller, så lurer litt på hva som er problemet. Får ikke noe svar på dette da jeg spør

Skrevet

Han vil drikke med kameratene sine alene.

• Liker 2
Gjest *dragoon*
Skrevet

Jeg ville hvertfall ikke tolerert det. At man drar ut og finner på ting hver for seg innimellom er bare sunt og bra. Men blir det slik hver gang, så mener jeg det er noe galt.

Og jeg har aldri skjønt meg på folk som må dra ut å drikke hver helg. MÅ de drikke for å ha det gøy? Hvorfor kan ikke typen din sitte hjemme med deg en lørdag og bare ha hjemme-kveld med kjæresten?

Eneste løsningen er vel bare å få han til å prate med deg om det. Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Alternativt kan du finne deg noen andre mannelige kamerater og drikke med, da skal nok fløyta få en annen låt.

• Liker 6
Skrevet

Gjør det som "gjest" foreslår. Hæhæ. Hæhæhæ.

• Liker 2
Skrevet

Mulig dere er veldig unge og kanskje ser litt annerledes på slike ting enn meg (jeg nærmer meg 40), men for meg hadde det vært helt uaktuelt å bo sammen med en som var ute uten meg hver eneste helg!

Vi går en del ut, men vi går elltid sammen. Om han ville hatt noen turer ut med kompiser, så hadde jo det vært greit, men å gå ut alene hver helg er vel ikke normalt i det hele tatt??

• Liker 2
Skrevet

det der hadde jeg aldri godtatt!!

Skrevet

Nei, altså, det der... hehe. Hva hadde du gjort, da? Tvunget deg med?

Skrevet

Men får de andre kjærestene bli med på drikkingen og festingen?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har nettopp kommet ut av et slikt forhold. Typen kunne være ute fra fredags ettermiddag til søndags kveld, enkelte ganger helt uten å gi lyd fra seg også. Om jeg så mye som prøvde å finne på noe med andre, enten det var kino, være hjemme eller ut på fylla så var det ikke lov. Han kunne ikke fatte at jeg ikke skjønte at jeg skulle være hjemme.

Spurte han mange ganger hvorfor jeg ikke fikk være med, hvorfor jeg måtte være hjemme mens han kunne være ute osv, men fikk aldri skikkelig svar på det annet enn at han orket ikke å sitte hjemme en hel helg. Well... Det gjorde ikke jeg heller, men jeg måtte. Bare for å redde forholdet og bevare husfreden.

Vi hadde det sånn i ca 1 1/2 - 2 år. Fikk nok for noen måneder siden og flyttet rett og slett ut. Han fikk valget: Enten begynne å inkludere meg eller bli singel.

Han ble singel...... :fnise:

Det verste er at nå frister det visst ikke å være på fylla lengre. Han så hva han mistet med å oppføre seg som en dritt og har derfor endret seg. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, altså, det der... hehe. Hva hadde du gjort, da? Tvunget deg med?

Nei, hadde pent og pyntelig avsluttet forholdet, for vil han være sammen med vennene sine hver eneste helg behøver han ikke meg i den travle hverdagen heller. Vil han være singel, kan han få være det hele tiden også. Hadde så funnet meg en mann, som visste å ta hensyn til partneren sin også.

Skrevet

Fester han bare sammen med kompiser eller er det jenter der også?

• Liker 1
Skrevet

Finn dine egne venner og gå ut med, så har du det kjekt uten han, du blir litt mindre avhengig av ham, og, ikkr minst, du blir mer interessant i hans øyne. Og vis litt intiativ til at du og han skal finne på noe sammen, feks gå på kino med påfølgende kveldsmat ute. Kom med konkrete forslag til hva dere skal gjøre, som alternativer til hans festing med guttene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg drar jo ut på ting med venner jeg og, for jeg gidder ikke sitte alene hver helg ! Men så har jeg en hund jeg også må være hjrmme hos. en av kompisene har med dama på alt, er så si alltid andre jenter på festene og damer qv kompiser. derfor reagerer jeg på at jeg aldri blir bedt med. selvfølgelig mener jeg ikke hver gang, men hadde vært ålreit å bli bedt med en gang i blandt. har tatt det opp mange ganger men det synker ikke inn. kom på at det har vært slik i nesten to år. og det er veldig vondt.. Jeg kunne egentlig ikke tenkt meg noen andre så vet ikke hva jeg skal gjørr. Er i alle fall godt å se at jeg ikke er den eneste som reageret på dette! Takk for alle svar

Skrevet

Er du sikker på at de andre vet om deg i det hele tatt?

• Liker 2
Skrevet

Du kan forresten vise denne tråden til typen din.

• Liker 2
Skrevet

En mann som er stolt over dama si, vi gjerne ta henne med overalt og vise verden at HAN er sammen med HENNE.

På meg så virker det som om han er flau over deg siden han ikke vil vise deg frem.

Eller er det en liten sjanse for at han bare er veldig sjenert?

Skrevet

Sånn er min samboer også. Han tar ofte amfetamin når han er ute, og hvis jeg var deg ville jeg sjekket om dette kan gjelde for din kjæreste også. Trenger selvfølgelig ikke være noe sånt i det hele tatt, men det var det første jeg tenkte når jeg leste dette. Og amfetaminbruk i festsammenheng er lett å skjule når man vet hva man holder på med, så det at du ikke har merket noe trenger ikke bety at det ikke skjer.

• Liker 1
Skrevet

De vet om meg ja. han bruker ikke noe, er såpass kjent med stoffer fra familiesammenheng så det vet jeg. har spurt maaange ganger om han er flau over meg men han er såååå stolt :-P sikkert derfor jeg aldri blir bedt med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...