Gå til innhold

Over 40 og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å være 40 og over singel. Er nye mannfolk lettere enn i tyveårene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det å være 40 og over singel. Er nye mannfolk lettere enn i tyveårene?

Håpløst spørsmål. Umulig å svare på, selvfølgelig. Jeg har såvidt bikket 40. Er alene med to små barn. Selvfølgelig er det vanskelig å treffe noen, både fordi man ikke har så mange muligheter til å faktisk treffe folk, og fordi man stiller visse krav i forhold til at ting også skal bli bra for barna.

Så om "nye mannfolk er lettere enn i tyveårene" - det tror jeg virkelig ikke. Utvalget er jo også langt mindre.

• Liker 2
Gjest Cecilia L
Skrevet

Utvalget er ikke merkbart mindre. Typisk alder hvor folk skiller seg. Det er lett å få seg et knull om man ønsker det, men vanskeligere å få seg en kjæreste. Preferanser, illusjoner/desillusjoner, livet har satt dine spor.

Skrevet

10 ganger værre enn i 20 årene. De som "går igjen" har så mye bagasje at det blir mye historier om kjærligheten de prøvde å ikke fant hundre ganger...

Nå har ikke jeg vært på sjekkern heller da, så ingen vet at jeg er på frifot annet enn naboene.

Skrevet

For mye bagasje ja, av barn og ekser. Så har man barn selv, og alt tar derofr mye lengre tid.... Kan ikke være nyforelsket og crazy- det erså mange ting å ta hensyn til... .Men det er likevel herlig å kjenne på sommerfugler i magen og det å være nær noen igjen- når man finner en da, vel å merke...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nei ikke noe problem. Man er ofte i en alder, der man kan fint velge mellom yngre gutter og mannfolk som er ferdige med sitt første ekteskap :gjeiper: Jeg har det dog mer moro med de yngre :lur:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Nei ikke noe problem. Man er ofte i en alder, der man kan fint velge mellom yngre gutter og mannfolk som er ferdige med sitt første ekteskap :gjeiper: Jeg har det dog mer moro med de yngre :lur:

Værsågod du...

Jeg vil faen ikke ha en kjøttkvern i huet :gjeiper:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Værsågod du...

Jeg vil faen ikke ha en kjøttkvern i huet :gjeiper:

Jeg pleier å bruke gift :lur:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg pleier å bruke gift :lur:

Jaja... der røk illusjonen om at "alt var så meget bedre før"...

Gamla har rydda bort øksa, kjøttkverna og fyrstikkene til fordel for noe så banalt som gift :filer:

Så utrolig... udramatisk :fnise:

Gjest Tidssone
Skrevet

Synes forskjellen ligger mest hos meg selv. Er langt mer selektiv enn jeg var i tjueårene. Det kan komme av at jeg ikke lenger har noe behov for å reprodusere meg selv, så et eventuelt forhold bygges på andre ting enn familie.

Har forresten aldri opplevd det som problematisk at jeg har barn.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jaja... der røk illusjonen om at "alt var så meget bedre før"...

Gamla har rydda bort øksa, kjøttkverna og fyrstikkene til fordel for noe så banalt som gift :filer:

Så utrolig... udramatisk :fnise:

Altså det med kjøttkverna var en ulykke - æresord :sjenert:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Altså det med kjøttkverna var en ulykke - æresord :sjenert:

Jaja jeg får vel tro deg da :gjeiper:

Men er litt inspirert etter å ha sittet oppe i natt og kverulert med et par ungpiker som har en fascinasjon for drapsmenn..

I want you woman *slafs* :klemmer:

Skrevet

Men er litt inspirert etter å ha sittet oppe i natt og kverulert med et par ungpiker som har en fascinasjon for drapsmenn..

Ja, det er skremmende mange psyke folk. På den ene eller den andre måten.

Som f.eks de kvinnemenneskene som skriver frierbrev til kriminelle i fengsel.

Man må jo bare lure på hvordan en del kan bli såpass feilkoplet.

Hjernen er et fint instrument der mye kan gå galt.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg sende da ikke brev ol til drapsmenn. De tiltaler meg ikke. Men kvinner, med litt spesielle historier derimot :fnise: Og hvem vet? Kanskje det bare var en rekke uheldige hendelser? "å oops kjøttkverna bare datt ned, huset brant opp og den derre giften aner jeg ikke hvordan havnet i maten din" :sjenert:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Jeg sende da ikke brev ol til drapsmenn. De tiltaler meg ikke. Men kvinner, med litt spesielle historier derimot :fnise: Og hvem vet? Kanskje det bare var en rekke uheldige hendelser? "å oops kjøttkverna bare datt ned, huset brant opp og den derre giften aner jeg ikke hvordan havnet i maten din" :sjenert:

Altså hvis ungjenter med hele livet kan bli betatt av drapsmenn kan vel jeg bli hypp på en av tidenes verste kvinnelige seriemordere?

Tar du imot frierbrev eller ikke? :fnise:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Klart jeg gjør Herr Bustenskjold - du er en artig kar, som har underholdt meg før, så regner med du fortsetter med dette.

Regner med du har livsforsikringen i orden også :lur:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Klart jeg gjør Herr Bustenskjold - du er en artig kar, som har underholdt meg før, så regner med du fortsetter med dette.

Regner med du har livsforsikringen i orden også :lur:

Jepp.. Men med et forbehold som gjør at den kun er gyldig om jeg stryker med som følge av seksuell utmattelse... :lur:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Hvordan er det å være 40 og over singel.

Varierende vil jeg tro. For min egen del vil jeg si at det var stas.

Er nye mannfolk lettere enn i tyveårene?

Neppe, jeg er 12 kilo tyngre nå. Mindre hår, mer penger, mer vett, mer utholdenhet og vesetlig bedre i senga så du finner både plusser og minuser for å si det sånn. :gjeiper: :lur:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jepp.. Men med et forbehold som gjør at den kun er gyldig om jeg stryker med som følge av seksuell utmattelse... :lur:

It'no problem.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

It'no problem.

*manne seg opp til å sende PM*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...