Gå til innhold

Oppringing fra 5-sifret nummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til hvem/hva/hvor man ringer fra, når nummeret som kom opp i displayet mitt var 26166? Kan dette være et internnummer på St. Olavs Hospital? Noen som jobber der og har noen formening? Jeg venter nemlig en telefon fra en lege som jobber der (halvveis privat, halvveis jobb for ham), og tenkte kanskje at det kunne være det. Det er ikke mulig å ringe tilbake på dette nummeret.

Noen som mener noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant dette da jeg søkte på 1881. 0046 er jo bare landkoden, ellers er nummeret det samme... men landkoden skulle vel kommet opp om det er en av disse som har ringt deg?

http://www.1881.no/Grensehandel/?query=26166&ghType=firma&qt=21

Ja, da ville nok koden for landet dukket opp, ja. Har sjekket St. Olavs litt på kryss og tvers nå, og det ser ut til at man opererer med en del 5-sifrede numre der. Men det er sikkert noen som jobber der som vet? :)

Skrevet

Vi har fem siffer som internnummer på jobben vår, men når vi ringer til en telefon som ikke hører til arbeidsstedet, kommer hele vårt nr frem.

Det er kun når vi ringer til andre fasttelefoner på jobb at vi ser bare fem nummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...