gossip_girl Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 selv om det nå er noen mnd siden det ble slutt mellom meg og samboer, så går det fremdeles opp og ned. singeltilværelsen, er mye å ta inn noen ganger. særlig når jeg i 4 år har vært i et forhold. Men Nå plutselig fikk jeg et innfall om at jeg skal prøve å nyte det. Nyte å være uforpliktet, nyte å kunne gjøre som jeg vil, med hvem jeg vil. Nyte å kunne flørte, kysse eller hva som helst, uten at det bare er en person jeg skal gjøre det med! Hva nyter du med å være singel? hjelp meg med å booste denne følelsen
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Jeg nyter: - friheten til å bruke fritiden min til hva jeg selv vil. - friheten til å bruke pengene mine akkurat som jeg selv vil. - friheten til å reise bort uten å si det til en sjel. - friheten til å dra med meg ei jente hjem fra byen, kun for å ha sex med henne. - friheten til å slenge med leppa til de som er bundet opp hjemme. Rett og slett friheten. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 At man kan gå rundt på byen med andre single venner og diskutere om han fyren der borte ser bra ut. Vi fant ut at vi liker gutta med "politiker-stil" Dvs. sånn som stilen til Åsmund Aukrust hvis du har sett han. Dette føler jeg liksom ikke jeg kan gjøre viss jeg er opptatt da. Og selvfølgelig at man kan flørte, rote og ligge med nesten hvem man vil! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Vi fant ut at vi liker gutta med "politiker-stil" MS Thorbjørn style .........
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Ikke nok med det som folk har skrevet over her, men du kan se det du har lyst til på tv, du kan sove så lenge du vil, du kan bruke opp alt varmtvannet i dusjen hvis du vil det, du kan invitere venninner på vin og god mat, du har ikke meldeplikt, du kan få nye venner, du kan pusse opp leiligheten slik du liker den, du kan sikle på mannfolk, flørte med dem, leke med dem og kaste dem når du er lei... Singellivet er litt tøft i begynnelsen - men gud så godt det er når man blir litt vant til det Love it!
superia Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Har man meldeplikt om man er i et forhold? Jeg mener...om man er jenta i forholdet, hehe, er det ikke bare gutta som har det? Uansett, if so, så nyter jeg dette med singellivet: * at jeg ikke har meldeplikt * at jeg kan gjøre hva jeg vil * at jeg ikke trenger å ha en svigerfamilie Men slik jeg ser det, er det vel egentlig det der med å "sikle på mannfolk" som er forskjellen på single-meg og forhold-meg. Jeg liker helst å ha det som jeg vil uansett om jeg er i forhold eller ikke, og mener ikke at et forhold hindrer meg i det... samme gjelder for mannen, seff. Vær så god!
gossip_girl Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2011 Hehe, her var det mye gode sider ved å være singel! TAKK, trenger det nå Blir spennende å se hvordan jeg takler det! har allerede lagt noen fremtidsplaner, men ikke sikkert enda, men mulig det blir noen utenlandsstudier! Selv om jeg har vært i forhold, så har jeg ikke følt meg bundet, drømmene mine, og hva jeg ville var rett og slett anderledes når jeg var i forhold. Men nå som jeg ikke er det lenger, kommer drømmer jeg hadde før jeg kom i forholdet tilbake...:/ Men nå skal det nytes! Selv om en viss eks, tuller mel følelsene mine, for å holde meg igjen med å komme meg videre... MEN nå skal jeg være singel:)) 1
violet92 Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Det jeg nyter mest er vel at jeg slipper å være redd for å få kjærlighetssorg No(wo)MAN, no cry. Er en deilig følelse det! 2
Gjest "gjest" Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 Det beste ved å være singel er at man vet at det absolutt verste er å være sammen med feil person. 3
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #11 Skrevet 23. desember 2011 Ingen forpliktelser, jeg kan bli hos venner, skole, familie når jeg vil og hvor lenge jeg vil. 2
Gjest finurlig Skrevet 23. desember 2011 #12 Skrevet 23. desember 2011 Samme som de andre sier, ingen forpliktelser! Gjøre hva jeg vil, når jeg vil Jeg kan reise hvor jeg vil, uten å ta hensyn til annet enn studiene. Pluss at jeg lærer så utrolig mye om meg selv! Nå vet jeg hva slags mann jeg vil ha, hvor jeg vil bo, hva slags bil, etc Singellivet er herlig
gjest31 Skrevet 23. desember 2011 #13 Skrevet 23. desember 2011 Missunner dere friheten. Dette må tas med i saken når de single syter om hvor dyrt det er å være singel osv. Singelforeningen... Men dere har det jævelig godt også da. 1
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #14 Skrevet 23. desember 2011 Har man meldeplikt om man er i et forhold? Jeg mener...om man er jenta i forholdet, hehe, er det ikke bare gutta som har det? Uansett, if so, så nyter jeg dette med singellivet: * at jeg ikke har meldeplikt * at jeg kan gjøre hva jeg vil * at jeg ikke trenger å ha en svigerfamilie Men slik jeg ser det, er det vel egentlig det der med å "sikle på mannfolk" som er forskjellen på single-meg og forhold-meg. Jeg liker helst å ha det som jeg vil uansett om jeg er i forhold eller ikke, og mener ikke at et forhold hindrer meg i det... samme gjelder for mannen, seff. Vær så god! Du mener at man skal kunne gjøre akkurat som man selv vil når man lever i et parforhold? Tror nok ikke at det er veldig realistisk gitt.
Steinar40 Skrevet 23. desember 2011 #15 Skrevet 23. desember 2011 Samme som de andre sier, ingen forpliktelser! Gjøre hva jeg vil, når jeg vil Jeg kan reise hvor jeg vil, uten å ta hensyn til annet enn studiene. Pluss at jeg lærer så utrolig mye om meg selv! Nå vet jeg hva slags mann jeg vil ha, hvor jeg vil bo, hva slags bil, etc Singellivet er herlig Du er ikke redd for at du nå sitter der og koker i sammen så mange krav at det blir helt urealistisk å finne noen som passer? Det tror nemlig jeg at veldig fort kan skje.
Gjest BamseB Skrevet 23. desember 2011 #16 Skrevet 23. desember 2011 Det å være alene har gitt meg en illusjon av å ha det bra. Men når alt kommer til alt vil jeg nok heller ha en person å dele opp- og nedturene med.
Lalunaa Skrevet 23. desember 2011 #17 Skrevet 23. desember 2011 Det er så myyyyye bedre å være singel, enn i et dårlig forhold :gjeiper: - ellers understreker jeg alle andre, får angst omtrent hvis noen antyder at de er interessert i å date meg osv. - men når den rette dukker opp så glemmer man alt man likte med å være singel og nyter hvert eneste minutt av det også. + og - med begge deler
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #18 Skrevet 23. desember 2011 Det er så myyyyye bedre å være singel, enn i et dårlig forhold :gjeiper: - ellers understreker jeg alle andre, får angst omtrent hvis noen antyder at de er interessert i å date meg osv. - men når den rette dukker opp så glemmer man alt man likte med å være singel og nyter hvert eneste minutt av det også. + og - med begge deler Du har nok rett. Hadde man hatt en positivt forhold bak seg, hadde man kanskje ikke mistet trua. Men slik det er nå, så bare nyter jeg livet med meg selv og guttungen.
Gjest finurlig Skrevet 23. desember 2011 #19 Skrevet 23. desember 2011 Du er ikke redd for at du nå sitter der og koker i sammen så mange krav at det blir helt urealistisk å finne noen som passer? Det tror nemlig jeg at veldig fort kan skje. Nei, det er jeg ikke Og hvem har sagt at jeg koker samnen krav? Jeg har blitt mer bevisst på hva slags mann jeg passer sammen med, og hva som er viktig for meg i et forhold 2
Gjest BamseB Skrevet 23. desember 2011 #20 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Nei, det er jeg ikke Og hvem har sagt at jeg koker samnen krav? Jeg har blitt mer bevisst på hva slags mann jeg passer sammen med, og hva som er viktig for meg i et forhold *sniffnsiff* Her lukter det gammel eneboer med huset fullt av katter Endret 23. desember 2011 av BamseB 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå