Gå til innhold

Nattmat

Gjest hildab

Anbefalte innlegg

Skrevet

*

Jeg har to korte spørsmål:

*

MÅ man ha nattmat i bryllupet?

*

Og kan det være bare noe så enkelt som potetgull, chips, saltstenger, nøtter osv?

*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar:

Nei - avhenger kanskje litt av hvor tidlig/sent middagen er ferdig?

Ja

:)

Skrevet

Hei,

Nei, man må ikke ha nattmat :blunke:

Vi skal ha både snacks og nattmat vi. Nattmaten skal stå klokken 24.00. Snacksen settes fram når baren åpner kl. 21.00

I alle bryllup jeg har vært med på har det vært slik, og det er super-godt med nattmat etter en lang og begivenhetsrik dag, og ikke minst etter alle kakene :wink:

Vi skal ha sodd m/flatbrød til nattmat...nam nam :D

Skrevet

Jeg tror ikke vi skal ha nattmat. Middagen begynner ca. klokken 19, og med fire retter så tar det noen timer. Så blir det kake etter det, igjen. Men vi skal nok ha snacks til drinkene.

Skrevet

Vi skal ikke ha nattmat. Vurderte det først men bestemte oss for å kutte det ut. Vi skal ha servering av kaker rundt kl 22 og baren stenger 02 så da dropper vi det rett og slett....

Skrevet

Nei man MÅ ikke ha nattemat og det skal ikke vi ha. Og ja, hvis dere vil kan dere ha noe salt snacks å bite i som "nattmat". Selv har jeg planer om å sette ut litt salt snack og frukt sammen med kakene for de som vil ha det.

Skrevet

man må ikke ha nattmat men det er veldig godt. Vi hadde det. Det ble velidg tett mellom måltida men det var godt. I tillegg hadde vi snacks.

Skrevet

Me hadde middagen 17:00 og kakene i 8-9-tida, så for oss var det naturleg å ha nattmat. Me hadde betasuppe med flatbrød - og fekk mange reaksjonar på at det var godt med salt mat utpå kvelden... (og folk åt då òg mykje...)

Chips og sånt hadde me ståande på kakebordet, me - greit med noko som ikkje er søtt...

Når det er sagt, så er det ingen reglar - har vore i bryllaup utan nattmat eg, og det gjekk heilt fint! :wink:

Skrevet

Vi skal heller ikke ha nattmat. Middagen begynner halv syv og varer i mange timer, og baren stenger to. Men, har tenkt på å serverer noe der det blir nachspiel.(ikke jeg da) :ler:

Skrevet
Vi skal ikke ha nattmat. Vurderte det først men bestemte oss for å kutte det ut. Vi skal ha servering av kaker rundt kl 22 og baren stenger 02 så da dropper vi det rett og slett....

:enig_animasjon: :enig:

Skrevet

Hørte om noen som hadde ertesuppe som nattmat....

De hadde brukt hele søndagen på å tørke ertesuppespy og spilt ertesuppe på alle gulv....

Frister ikke så veldig, akkurat.... :kvalm:

Skrevet

Det kan jo være greit å gjøre noe annet enn bare å spise i et bryllup også, da 8)

Jeg orket et snaut halvt stykke av bryllupskaken (og det var et LITE stykke), hadde det blitt servert nattmat, hadde jeg måttet melde pass.

Tok meg et halvt stykke rullekake kl halv tre, bare for å ha smakt på den......

Skrevet

Vi skal ha spekemat til nattmat..Tenkte kanskje ha litt potetgull o.l stående fremme etter kakene! Men det er jo ingenting som er slik at man må det ene eller andre-gjør det dere føler for selv...

Skrevet

Nattmat kan være en god ide om man skal ha bryllupsfesten langt utover natta.

Vi valgte å ikke ha nattmat i vårt bryllup, nettopp fordi vi startet festen tidlig og avsluttet den ganske tidlig...

Skrevet
Hørte om noen som hadde ertesuppe som nattmat....

De hadde brukt hele søndagen på å tørke ertesuppespy og spilt ertesuppe på alle gulv....

Frister ikke så veldig, akkurat.... :kvalm:

Æsj det så sikker veldig ekkelt ut... masse grønn guffe med runde grønne.... :erter:

Vi skal heller ikke ha nattmat, tror rett og slett ikke det blir tid til det.

Skal ikke spise middag før kl 18.30, men gjestene får litt fingermat når de ankommer lokalet etter vielsen ved 17.30 tiden.

Middagen består av 4 retter, så jeg tror ikke vi er ferid med å spise før kl 22.00. Så blir det vel en liten pause, også blir det kaker og kaffe. Klokken 24.00 er det rakettoppskyting og så er baren åpen og dansen begynner :D

Blir nok ikke tid til noe nattmat hos oss :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...