Rights Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Kjære dagbok.. Idag har jeg hatt en kjempeflott dag! Ved å sette Justin Biebar på stormskjerm @ youtube, med lyden en smule høyt, så startet jeg altså med å spre glede til drøye et dusin mennesker, allerede 20 minutter etter jeg stod opp! - "Han er bare så sjempesøt! ". (Quote fra en av de glade 12) Litt senere, så var det bare å ta beina fatt, fordi nå skulle jeg høre på guds ord! Med nærmere 2 dusin å holde styr på, så overrasket de meg alle & enhver, ved å oppføre seg eksemplarisk. Det varmet mitt :hjerte:hjerte ! Men ved nærmere ettertanke, så kan jeg også ha hatt en finger med i spillet, fordi jeg viste dem mitt onde øye før gudstjenesten, og snakket med slik røst at det gikk sikkert gjennom marg & ben på hele gjengen, at de skulle alle oppføre seg i kirken. Etter kirken stod koldtbord på menyen, og siden jeg eier ingen skam, så høvlet jeg nedpå som den matglade mannen jeg er. Røkt laks, julesylte, eggerøre, skinke, majones, reker... Ja, det var et fortreffelig måltid! Til tross for mye mat i magen, så blir desverre Bendel aldri fornøyd. Så ikke så alt for lenge etterpå, så stod McDonalds på menyen. Det ble bare 2 Mc Cheese, som jeg ganske så genialt gjorde om til et litt sunnere måltid ved å ta bort ene halvdelen av brødet på hver burger, slik at jeg får en "dobbel cheeseburger". 50 kalorier spart (estimert ut ifra mitt eget hode). Kunne ikke spise stort mer på McDonalds, da grøt var det som stod på menyen. Gud hva jeg gledet meg til grøten (for å ikke snakke om godeste Bendel, som enda ikke var tilfredsstilt). Det som er litt moro med grøt til juletider , er jo at mange har en tradisjon for å ha mandel i den. Jeg har desverre aldri flaksen på min side.. Men idag følte jeg meg veldig heldig. Jeg fikk valget mellom 2 tallerkener, og jeg visste altså at mandelen var i en av dem. Jeg hadde altså hele 50% sjanse på å få mandelen. Jeg spiste skje etter skje.. og etter å ha spist ca. halvparten kjente jeg noe. NOE HARDT!! For å gjøre det hele noe mer spennende, så gjemte jeg mandelen i min munn mens jeg spiste videre. Det var utrolig vanskelig å holde meg, og omsider så sprakk jeg. Som en blitz lyste mitt digre glis opp hele rommet. JEG FIKK MANDELEN! Premien var en diger Daim sjokolade, som jeg nå har spist nøyaktig 9 ruter av. Mmmmmmm! Nå koser jeg meg med virkelig god musikk før jeg skal ta sats og stupe i sengen min. Har vært veldig trøtt i det siste! Vel, det var det jeg hadde på hjertet idag, kjære dagbok. Ses en annen dag!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå