AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Er hos svigers og holder på med selvbruning, tenkte jeg skulle skrubbe kroppen når jeg dusjet i kveld og siden jeg glemte skrubbekremen hjemme tenkte jeg at jeg jeg kunne bruke kaffegrut. Men hvordan gjør jeg det, og hvor fersk må kaffegruten være?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Hæ? Hvorfor ikke bare la være å svare når du ikke vet? 3
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Tror ikke det spiller noen rolle om den er ny. Du tar bare krut i hånda og skrubber huden i dusjen, ikke så mange andre måter å gjøre det på. Jeg personlig hadde aldri turt pga fare for å tette til dusjrørene. Kornene er store.
Gjest Bobler Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Hvorfor ikke bare la være å svare når du ikke vet? Jeg har aldri hørt om selvbruning med kaffegrut før. Lukter man ikke veldig kaffe etterpå da? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har aldri hørt om selvbruning med kaffegrut før. Lukter man ikke veldig kaffe etterpå da? Ikke som selvbruning, men som skrubb. Det er greit å skrubbe seg før selvbruning.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Tror ikke det spiller noen rolle om den er ny. Du tar bare krut i hånda og skrubber huden i dusjen, ikke så mange andre måter å gjøre det på. Jeg personlig hadde aldri turt pga fare for å tette til dusjrørene. Kornene er store. Oi du sier noe der ja... Ja da tør jeg det ikke siden vi er hos svigers
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #9 Skrevet 22. desember 2011 Bruk grovt salt i stedet. Seriøst? Men jeg har hørt om en blanding av olivenolje og sukker.
Gjest "gjest" Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Seriøst? Men jeg har hørt om en blanding av olivenolje og sukker. Det er hva jeg bruker og er storfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå