Gå til innhold

Billigtester vs ClareBlue grav. test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt test fra billigtester (stirmmel) og fått negativt svar, men positiv fra clareblue?

Føler at billigtesten ikke er riktig, da jeg har hatt noen andre symptomer.

Nå har jeg kjøpt CB som jeg har tenkt å ta i morgen eller julaften, så får vi se. Føler jeg stoler mer på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med billigtestene, de gangene jeg har vært gravid har de slått mer positiv ut enn clearblue. Vet mange andre mener det også.

Skrevet

Noen som har tatt test fra billigtester (stirmmel) og fått negativt svar, men positiv fra clareblue?

Føler at billigtesten ikke er riktig, da jeg har hatt noen andre symptomer.

Nå har jeg kjøpt CB som jeg har tenkt å ta i morgen eller julaften, så får vi se. Føler jeg stoler mer på den.

CB ble positivt lenge før de billige hjemmetestene hos meg iallefall. Trodde jo først det var CB som var falsk positiv jeg ettersom alle de billige hjemmetestene var negative, men nei da ;)

Men tror det står i bruksanvisningen også at man trenger mindre sånn hormon (husker ikke navnet) for å få positivt på CB.

Skrevet

Billigtester er som regel mer sensitive, så de vil gi positivt litt før. Gjør de ikke det er det som regel fordi man bruker dem feil. Men det er marginale forskjeller, så sannsynligvis vil de vise positivt akkurat samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...