Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2003 #1 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Noen som har noen gode tips som hjelper mot vondt i bihulene? Jeg drikker solhatt og c-vitamin alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 20. desember 2003 #2 Del Skrevet 20. desember 2003 Vet ikke, men god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2003 #3 Del Skrevet 20. desember 2003 Takk! Det ser ut til at solhatt og c-vitamin hjelper en smule! Jeg leste at peppermynte er bra for infeksjoner ..HVor får jeg tak i det da tro? (en smule desperat etter og ikke bli syk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 20. desember 2003 #4 Del Skrevet 20. desember 2003 Ren peppermynte?? Du har altids urtepottene på butikken. Har de i alle fall her. Om ikke så kan det jo hende apotek eller helsekost kunne ha noe?? God bedring i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #5 Del Skrevet 20. desember 2003 sambucol har jeg prøvd og kan brukes som både kur og forebyggende. Jeg har sluppet unna både forkjølelse og sykdom i år. Ellers kan du fortsette å ta c-vitaminer men ta i store doser. I sverige selges 1000 mg brusetabletter i stede for 200 mg som er i Norge, og de er effektive og gode. Ta gjerne to stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2003 #6 Del Skrevet 20. desember 2003 Kok opp en stor kjele med vann, hell i litt peppermynte i vannet. Ta et hånkle eller noe annet som dekker hodet ditt, og kjelen og sitt under der en liten stund. Dette hjelper meg i hverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. desember 2003 #7 Del Skrevet 20. desember 2003 takk for tips dere! Jeg drakk peppermynte og det gjorde susen.. Spørs hva fyllekulen min på byen idag gjør da..-hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. desember 2003 #8 Del Skrevet 20. desember 2003 Gode tips. Nå lurer jeg bare på hvor peppermynteoljen min har gjemt seg hen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2003 #9 Del Skrevet 21. desember 2003 Takk for alle tips! Peppermyntete -c-vitamin og solhatt gjorde susen... jeg har ikke vondt i bihulene lengre..Bare litt småsnufsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. desember 2003 #10 Del Skrevet 21. desember 2003 sambucol har jeg prøvd og kan brukes som både kur og forebyggende. Jeg har sluppet unna både forkjølelse og sykdom i år. Ellers kan du fortsette å ta c-vitaminer men ta i store doser. I sverige selges 1000 mg brusetabletter i stede for 200 mg som er i Norge, og de er effektive og gode. Ta gjerne to stk. I Norge finnes det nå v-vitamin 750 mg både på apotek og helsekost. Det er ikke vits i å ta mer enn 1 g om gangen, kroppen klarer ikke ta opp mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 21. desember 2003 #11 Del Skrevet 21. desember 2003 Kok opp en stor kjele med vann, hell i litt peppermynte i vannet. Ta et hånkle eller noe annet som dekker hodet ditt, og kjelen og sitt under der en liten stund. Dette hjelper meg i hverfall. Hvis du hiver oppi en god neve kamillete fra apoteket i tillegg så har dette en bakteriehemmende effekt i tillegg. Det aller beste er å gjøre dette med en gang du føler deg dårlig (ellers hovner slimhinnene opp så mye at det ikke hjelper noe særlig). Men det er også en fin ting å gjøre når du holder på å bli frisk igjen, for å rense opp. Fikk faktisk råd om dette på legevakten når det varte og rakk med bedringen i bihulene (og jeg ikke kunne bruke nesedråper og slimhinneavsvellende tabletter lenger). Skader i alle fall ikke. Dessuten kan du vaske forsiktig av ansiktet med en lunken klut etterpå, og deretter lukke porene med iskaldt vann. Vips, så har du tatt ansiktsbehandling også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå