AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Hei, jeg har kjøpt en kjole med lange ermer. Den sitter fint på, men den er nok ment for en med større bryster Kjøpte størrelse xs. Er det noe jeg kan gjøre for å hindre at det stoffet sitter løst og henger akkurat over brystene? Sy inn, ta på to bh-er, noe? Takk for tips
Gjest nickim Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Sånne geleinnlegg i bhen kanskje?
Gjesten Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Det kommer helt an på fasongen på kjolen. Begge de tingene du nevner er nok muligheter, avhengig av hvordan kjolen er laget. Geleinnlegg i BH-en kan funke, det kan også funke å legge inn sokker. Jeg anbefaler dog å se hva du kan gjøre med kjolen først og fremst, for det kan se litt rart ut om en som vanligvis ikke har noe særlig bryster plutselig dukker opp med noe tilnærmet D-cup
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Takk for svar Dette er kjolen. Vil bli litt flaut å komme med bryster som absolutt ikke ser ut som mine egne ja, spesielt siden jeg skal være med familie og venner. Tror dere det er noe som kan syes inn på denne?
Gjesten Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Veldig vanskelig å si. Jeg hadde ikke klart det selv, men en skredder vil få det til. Du kan jo stramme inn der det trengs og sette på sikkerhetsnåler, bare for å se hvordan det eventuelt vil bli seende ut. Men i den kjolen tror jeg det vil synes ganske godt hvis du plutselig har alt for store pupper, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå