Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig dårlige negler, som brekker kjempelett. Jeg føler jeg har prøvd alt som finnes av negleforsterkere, men ingenting har hjulpet. Er det noen som har tips til negleforsterkere som faktisk fungerer?

Jeg har i perioder hatt lavt B12-nivå, kan det ha noe med saken å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd negleforsterkeren fra EZ Flow? Den er urolig bra!! :)

Skrevet

trind fungerer bra den.

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt de dere nevner her? Har ikke så godt utvalg i butikker, så gjerne en plass på nett det er å få tak i.

Gjest henriett3
Skrevet

Micro cell 2000 er helt fantastisk :-)

Denne funket ikke i det hele tatt på meg! Strever enda med å finne en som funker.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trind sin negleforsterker, den fikk bukt med mine svake og nedbitte negler, som nå er så sterke at jeg ikke lenger klarer å bite dem :) Trind selges på Vita eller almea.no

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Trind sin negleforsterker, den fikk bukt med mine svake og nedbitte negler, som nå er så sterke at jeg ikke lenger klarer å bite dem :) Trind selges på Vita eller almea.no

Hei Katrine!

Trind funker det, men synes lakken blir holder seg dårlig etter åpning,

blir klumpete.

Skrevet

min favoritt er Mavala :)

får det på www.feelunique.com

Skrevet (endret)

Lakken klumper seg lett, det er et problem med Trind (og en del andre neglelakkforsterkere, Isadora sin er helt lik) som mange (inkludert meg selv irriteres over), men jeg bruker neglelakktynner i den etter en stund, da holder den seg fin mye lenger. Å tørke av overflødig produklkt som samles rundt "tuten" hjelper også godt, da blir det mindre luft som kommer til :)

Endret av Lykkelitenen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...