Gå til innhold

2 forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit; kan en ha to forlovere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Klart du kan, men kun en av dem kan skrive under på papirene.

Skrevet

Jepp, jeg skal ha 2 forlovere :) Men kun en av dem kan signere forlovererklæringen, som nevnt over her.

Skrevet

Så da kan man egentlig bare ha en siden kun en skal/kan skrive under erklæringen...? Den andre blir "kun" forlover fordi jeg kaller henne det på en måte. Har jeg forstått det rett?

Skrevet

Så da kan man egentlig bare ha en siden kun en skal/kan skrive under erklæringen...? Den andre blir "kun" forlover fordi jeg kaller henne det på en måte. Har jeg forstått det rett?

Ja, det stemmer :)

Skrevet

Ok. Blir ikke helt det samme da men... Valgets kvaler - trodde virkelig ikke det skulle være SÅ vanskelig å velge :forvirret

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg hadde 1 til å skrive på papirene som skulle sendes inn på forhånd. Og 1 annen til å signere hos sorenskriveren, da 1ste venninne ikke hadde anledning til å komme til selve vielsen.

Skrevet

Dette gruer jeg meg til, har 2 stykk som på en måte forventer at de skal være forlover, ene er bestevenninne siden barnehagen, andre er søsteren min og jeg vet begge blir kjempe skuffet å ikke bli valgt, kanskje jeg får velge 2 jeg også!

Skrevet

Hei! "Stjeler" denne tråden til et lite spørsmål jeg! :P Håper noen gidder å svare.

Jeg vil nemlig bare ha en forlover: Bestevenninna mi. Men så har kjæresten min valgt to stk.

Er dette mulig? Føler liksom at det vil se rart ut i kirken osv? :s

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg hadde to og han eg gifta meg med hadde ein. Kein problem. Bilda vart heilt fine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...