Gå til innhold

Hva er dine "must haves" i garderoben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg alltid ender opp med å kjøpe når jeg er på shopping er knestrømper... Aaah,jeg elsker de !! :rodmer:

Er vel det som er mitt "must"... :)

Ellers er jeg veldig glad i å kombinere farger... Går ikke kledd som alle andre (liker jeg å tro).

Men har gjerne litt "normale" farger som hvit,svart eller grått også spriter jeg opp antrekket med en litt knæsj farge. :D

Enn du da,TS? :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

- Lange singletter i diverse farger. Bruker de under alt!

- Jeans

• Liker 1
Skrevet

Olabukse, svart bukse, blazer, cardigan og enkle topper.

Skrevet

-Slim fit jeans

-singletter til å ha under andre klær

-Kule t-skjorter

-gensere i strikk

-svarte og hvite ensfargede klær

-tørkler/skjerf til å varme eller å pynte med

++

Skrevet

- T-skjorter

- Singletter

- Trange jeans

- Høye, sorte støvletter

- Strikkede gensere i ordentlige stoffer. Akryl - vik fra meg.

Skrevet

Skjorter

T-skjorter

Piquet skjorter

Jeans

Shorts

Skinnbelter

Boxershorts

Mørke sokker

Ja, det er vel det viktigste.

Skrevet

trange low-cut jeans

svart tights

trange topper

Gjest Lille-pus
Skrevet

Must haves: Armani Jeans, skjorter, blyantskjørt, noen cardigans som er litt utenom det alle andre har, matchende sko og belter.

Gjest Cecilia L
Skrevet (endret)

Enkle cardigans (både korte og lange) i tynn ull eller linblanding. Også noen i bomull, men da må kvaliteten være god.

Enkle sorte og grå utskrådde skjørt.

Skinnstøvletter og ankelboots.

Stramme og litt lange singleter til å ha under overdeler.

Masse skjerf og strømpebukser i alle farger og utgaver :)

Forresten enig med Murray: Akryl, vik fra meg! ;)

Endret av Cecilia L
  • Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

- Lange singletter, spesielt de brune og svarte, men også mer fargerike.

- Svarte tights

- Knestrømper. Er fæl med å kjøpe de..

- Kåpe

- Pumps, støvletter og wedges

Skrevet

Nå om vinteren så er mine ''must haves'' svart lang strikkegenser, svart tightsbukse og svart singlet. Utenom det kjøper jeg gjerne jordfargede cardiganer, mørke jeans og singleter i andre farger, så blir det enkelt å kombinere :) Obs, må ikke glemme strikket hals! Svart selvfølgelig.

Gjest Survival
Skrevet

Et stooort utvalg undertøy - bruker matchende truse og BH hver dag. Er avhengig.

Cardigans - Elsker å slenge på meg en cardigan over singleten en dag jeg har dårlig tid eller lite inspirasjon til å kle meg spennende.

Singletter - Fordi jeg bruker det flere ganger i uka så trenger singletter i alle farger.

Dongeribukser - Fordi det er enkelt og har perfekt passform, og kan bruke det i hverdagen (bortsett fra jobb, party og spesielle ting) og de passer til alle topper.

Kjoler - Bruker masse kjoler på jobb. Type sort "business-woman"-kjoler som har kledelig passform uten for mye utringning eller for korte, men nært kroppen.

Skjørt - Bruker både skjørt i hverdagen, på uni og på jobben, og liker det veldig godt. Har alle typer: Tettsittende, løst stort, knæsj farget og ensfarget. Nå på vinteren bruker jeg skjørt med farget tykk strømpebukse eller tights under. Og støveletter til. Man trenger ikke gå med bukser hele vinteren fordi det er kaldt.

Skrevet

Jeans - Highwaist slimfit i sort og mørkeblå og lyseblå, low cut i blått.

Genser - V-neck i mørk farge

Sort dressbukse

Hvit skjorte med fin passform

LBD i en eller annen form

Svart + hvit tank top

Svart blazer

Svarte pumps

Svart skjørt, litt over kneet

Svarte strømpebukser, 20den

Jeansskjorte

Nå høres det ut som om jeg er veldig sort, men dette er basics jeg mener alle bør ha, så har man alltid noe å kombinere med, og alltid noen klassiske antrekk hvis man ikke skulle finne noei skapet en spesiell dag.

Nå for tiden pleier jeg gå med svart strømpebukse (i bomull), en eller annen kjole og blazer, da ingen av buksene mine passer lenger :fnise:

Skrevet

Undertøy fra Victoria Secrets

Jeans, slim fit

Wedges

Boots

Strikkegensre, ikke minst ull på kalde dager..gjelder også lue, vanter og kjeldress, jobber ute.

Skrevet

Haha, jeg har egentlig ikke så mye forskjellige type plagg!

Det jeg har, og kjøper, er stort sett:

- Kjooooler (veldig mange)

- Cardiganer (enkle, gjerne litt lange, tynt strikkede, og gjerne i gode stoffer som casmere)

- Skjerf! Elsker skjerf! Spesielt dyre...Jeg sikler for øyeblikket på noe som kan bli mitt tredje fra Louis Vuitton, og et rødt fra Burberry

- Pumps! Helst over ti cm, helst så pene at jeg nesten aldri får brukt dem... (noe som er synd).

Skrevet

Kåpe, jakke, veske, sko, støvletter, bukser, topper, genser, cardigan i sort eller grått. Det er basisen.

Jeans er et absolutt must.

Har cardigans, litt lange topper med eller uten arm i mange forskjellige farger.

Skjerf i ulike farger.

Skrevet

- Lange singletter i svart og hvit.

- Tightser i forskjellige mønstre og varianter.

- Enkle tunikaer.

- Støvletter.

- Ankelboots.

- Pumps til penere anledninger.

- Nike show til trening, turer til søpla, brukes til ALT om sommeren.

- Joggebukse!

Har jo mye annet også men dette er basic som jeg MÅ ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...