AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 klarer ikke å koble mobilen til pcen. jeg har lest hvordan man gjør det, men finner ikke bluetooth på pcen. eller det vil si jeg finner der det står "motta fil" , men når jeg trykker på den, så finner den ikke mobilen. mobilen finner heller ikke pcen. ikke der man søker eller der man sender. har slått på bluetooth på mobilen. må jeg laste ned noe? hvor laster man ned det? jeg får det til på min egen pc, men nå er jeg på juleferie hos foreldrene mine uten min egen pc. de vil gjerne ha et bilde
PRT Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Jeg kan hjelpe med hva som er det vanligste bluetooth-problemet hvis du spør under eget nick, det her er ikke sensitivt.
PRT Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 ja, det er meg. jo litt hehe Hehe. Jeg vet ikke om det er det her som er problemet ditt, men har du sørget for at begge enhetene er gjort synlige? Du kan ofte ikke bare slå på bluetooth, du må velge at de skal være synlige også, så de kan bli funnet av andre enheter.
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 ja, har gjort det.. jeg får ikke på bluetoothen på pcen. tror pcen mangler noe med det. står bare at den har sånn filmottak, men finner ikke ut hvordan jeg kan slå den på. gikk inn på kontrollpanelet, men den var ikke der. vet ikke helt hva eller hvor jeg skal laste ned sånne ting. det går heller ikke ann å sende bilder fra pcen. nå ser jeg det står at jeg skal kontrollere at bluetooth radioen er tilkoblet. men jeg har altså bare den motta og sende greia på pcen
PRT Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 (endret) ja, har gjort det.. jeg får ikke på bluetoothen på pcen. tror pcen mangler noe med det. står bare at den har sånn filmottak, men finner ikke ut hvordan jeg kan slå den på. gikk inn på kontrollpanelet, men den var ikke der. vet ikke helt hva eller hvor jeg skal laste ned sånne ting. det går heller ikke ann å sende bilder fra pcen. nå ser jeg det står at jeg skal kontrollere at bluetooth radioen er tilkoblet. men jeg har altså bare den motta og sende greia på pcen OK, da vet jeg ikke. Jeg har bare overført telefon-telefon og telefon-nettbrett. Kan du ikke overføre med kabel? Hvis du har smarttelefon så kan du som regel øverføre ved å bruke wi-fi eller mobilt internett også. Endret 22. desember 2011 av PRT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå