Lilletrollet Skrevet 20. desember 2003 #1 Skrevet 20. desember 2003 Jeg er litt sånn nyskjerrig av meg jeg, så jeg lurer på om det er noen som har noen spesielle historier fra da de møttes? Selv møtte faktisk mannen min, min mor først......Han hadde faktisk spottligthen rettet på henne! He he he. Mamma var med i en teater oppsettning, og var med å hadde lyset på denne forestillingen. Og hvem tror du han hadde følge spotten på, jo da min mor!! (han spøkte med dette under talen sin i bryllupet :D ) Men da dette teatret var ferdig var det jeg som tok kontakt med ham,via SMS (takk og pris for mobil telefoner og SMS) Til og begynne med var mls ganske så uskyldige,og kanskje 1 om dagen. Men etter en stund ble det flere og flere, og de ble mere kosete og mere flørtete.... Tilslutt (etter 3 mnd med SMS,og et par "tilfeldige" møter)inviterte han meg ut. Og da var det gjort, vi var sammen nesten hver dag etter det..... Nå 4 år etter er jeg utrolig glad for dette! Har det bedre en jeg trodde det gikk ann. Så hvis det er noen andre som har noen spesielle/morsome historier fra når dere møttes så hadde det vært artig å høre om det!! Lilletrollet
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. desember 2003 #2 Skrevet 20. desember 2003 Vi møttes på mIRC... :oops: for snart 7 år siden, så det var mye fordommer mot det da. To andre chattere brettet ut sitt "kosesnakk" på åpen kanal, så vi fant ut at vi skulle ta igjen - det hele var ment som en spøk fra begynnelsen av. Men så ble det mailer og flørting og mer spøk, og så plutselig en dag så var det ikke bare kødd lenger... Husker fortsatt meldinga jeg fikk på skjermen: Faen... er jo blitt glad i deg jo... og så på IRC da... *sukk* Lenge siden det... Men det har bare blitt bedre!
Iselilja Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Vi har ikke noen spesiell historie.. Han var bestekameraten til broren til bestevennina mi og vi ble gradvis kjent med hverandre gjennom dem. Og det er snart 7 år siden faktisk..
Mrs. K Skrevet 20. desember 2003 #4 Skrevet 20. desember 2003 Vi chattet begge med en felles venninnne på MSN for 3 år siden igår. Etter det ble det mails og møter. Først senere ble vi kjærester, men nå er vi samboere og gifter oss snart. Hilsen Trille
Barbie Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 Vi fikk tenninga på en restaurant. Jeg har "alltid" visst hvem han var, men aldri trodd det skulle bli oss to.
~sikka~ Skrevet 20. desember 2003 #7 Skrevet 20. desember 2003 Møttes på nettet for noen år siden - han kommer fra Nord-Amerika så det er litt spesielt da.
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2003 #8 Skrevet 20. desember 2003 irc her og. jeg er en cyberflørter
Joplaya Skrevet 20. desember 2003 #10 Skrevet 20. desember 2003 På melkekjølen på Obs! hvor han sto og stablet yoghurt. Han fikk sommerjobb der jeg jobbet deltid.
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2003 #11 Skrevet 20. desember 2003 Møttes på fest hos felles venner. Fikk høre at "snart kommer X, han er en typisk politikertype". Så da han kom, begynte vi å snakke politikk. Det viste seg at vi hadde samme politiske standpunkt, og vi snakket mye sammen den kvelde. Senere ba han meg ut via e-mail (lille feigingen) men jeg sjekket ikke mailen min så ofte så det tok flere uker før jeg så det. Jeg ringte ham, og han ba meg ut på middag. Resten er historie...
sirka Skrevet 20. desember 2003 #12 Skrevet 20. desember 2003 Som så mange andre.....på lærerhøgskolen.
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. desember 2003 #13 Skrevet 20. desember 2003 Vi møttes gjennom felles venner :D
Gjest Brunhilde Skrevet 20. desember 2003 #14 Skrevet 20. desember 2003 Jeg møtte min uofisielle på et møte - det tok flere år før vi møttes igjen, og nå er han, som dere kanskje vet, min uofosielle...
Lillebi Skrevet 21. desember 2003 #15 Skrevet 21. desember 2003 På jobben...men ble først sammen når vi ikke var nære kolleger lenger...
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2003 #16 Skrevet 21. desember 2003 Min venninne solgte meg til han for en halv liter øl !
Maetzii Skrevet 21. desember 2003 #17 Skrevet 21. desember 2003 Vi møttes på mIRC... :oops: for snart 7 år siden. Akkurat som meg :D Sju år siden i februar
Gjest Zalomine Skrevet 21. desember 2003 #18 Skrevet 21. desember 2003 Denne historien har jeg vel fortalt et par ganger, om man søker den opp, men jeg gjentar den gjerne. Det var liksom det, at jeg var student, bodde på studenthjem der internett var en del av husleie, enten vi brukte det eller ei... så naturlig nok var jeg blitt nettavhengig. Så skjedde det det da, at et eller annet geni.... vel, en eller annen sørga ikke for å fornye kontrakta med internettleverandøren, så vips var vi uten nett.... På dette studenthjemmet var det en gruppe gutter som var "nettverksgruppa" som var liksom de som hjalp oss med nett-saker. Disse var jo, om mulig, enda mer nettavhengig enn meg. For å dempe litt på abstinensene, så satte de opp en intern irc-server, så vi i det minste kunne snakke med hverandre... De sendte ut en mail (internt var det mulig nemlig) om dette, men det var ikke så mange som logga på... Det var jo de guttene, og noen av deres kamerater.... pluss meg. Jeg er skravlete, og det var jeg også der. Vel, jeg fikk litt kontakt med en fyr... Jeg irriterte meg over "rissjokoladen" jeg hadde kjøpt tidligere på dagen, den var jo 99% ris og minimalt med sjokolade.... Det ringte på døra, men da jeg kom ut var der ingen, men der sto en sjokoladepåskehare (dette var like før påske) med navnet mitt på.... Han nakta for at det var han som hadde satt den der, men joda, innrømte etterhvert at det var det. Vi fikk jo tilbake nettet etter noen dager, men beholdt kontakta sånn på nett. Utover våren la fikk han en vane med å ringe på døra mi, men bare gå videre (han bodde i etasjen over meg) Det gikk en tid før jeg så han første gang. Ja, da ringte han på døra som vanlig, men da jeg kom ut så VAR han der. "ikke våg deg å le!" sa han. (Han hadde farget håret den dagen) før han gikk videre. Vi ble bedre kjent utover våren og forsommeren, vi leste til eksamen sammen (vi studerte jo faktsik sammen, uten at jeg hadde lagt merke til ham (for han gikk aldri på forelesningene...) og ble stadig bedre kjent... og etterhvert var det umulig å fornekte følelsene som oppsto. I dag er det faktisk 2,5 år (30 måneder!) siden vi offisielt ble kjærester.
Rapitap Skrevet 21. desember 2003 #19 Skrevet 21. desember 2003 ICQ...(hehe) Han kom helt fra New Zealand til Norge! Ahhhh!!!!!
Lilletrollet Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #20 Skrevet 21. desember 2003 Mange internett flørtere her altså.... Jeg holdt meg til SMS jeg da he he Lilletrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå