Gå til innhold

Når skal jeg gi han gaven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne julen, skal jeg feire hos min kjæreste. Vi er kun 18 år begge to, og som de fleste andre er jeg ikke akkurat rik, jeg går skole og er student, han er lærling. Han hadde bursdag i sommer, han fikk ikke noe gave da jeg ikke hadde så mye og rutte med. Men har nå klart og skrape sammen en del penger, så har kjøpt datamaskin til han. Den kostet ca rundt 4 tusen, men fikk litt rabatt av mitt søskenbarn som jobber på elkjøp, så det ble 3 tusen.

Så denne gaven er altså litt ekstra for at han ikke fikk bursdagsgaven sin.

Men hva tror dere foreldrene kommer til og si? hvordan reagerer de?

Jeg syns det er litt flaut at kjæresten min pakker opp en julegave, som er en datamaskin liksom... og alle vet at de fleste 18 åringer ikke har så mye og rutte med.

Syns dere jeg skal gi gaven på lille julaften? eller skal jeg la den ligge under treet som alle de andre gavene?

HAHA, litt teit og spørre om dette men er viktig for meg. Pga jeg er såppas flau over og gi han dette... Men han trenger pc da, fordi hans gikk istykker for en god stund siden og han bruker nå mora si sin.

tror jeg velger og være anonym, vil ikke bli ledd av hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ops ble en liten skriveleif der, mente et spørsmål, ikke et par. sorry for rotete innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være stolt av å ha spart sammen så mye penger! Gi den på julaften med hodet høyt hevet. Sier de noe så får du bare fortelle at du har spart penger fordi du synes han fortjente en fin gave.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du skal ikke være flau, men stolt. Du har kjøpt en super fin gave, legg den under treet og vær stolt når han åpner!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gavelapper inneholder små ord til mottaker, så jeg ville skrevet noe koselig på lappen som fortalte hvor mye denne gaven betyr for meg og at jeg håper han liker den :) På den måten blir det ikke noen ubehagelig situasjon utav det.

Syns forøvrig det er flott av deg å gi en sånn fin gave når man har lite penger!

for eksempel får svigermor broderte servietter fordi hun alltid bruker stoffservietter, på lappen står det enkelt; på denne måten er vi der ved hvert måltid selv om et hav skiller oss i hverdagen

Endret av Carrot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...