Gå til innhold

Refusjon fra sas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg avbestillte noen flybilletter av typen økonomi/lavpris fra sas. Jeg skal få refundert noen avgifter på disse bilettene, men har enda ikke fått de.

Noen som vet hvor lang tid det tar? avbestillte på mandags formiddag.

Kortet jeg brukte til betaling finnes ikke lengre, men vedkommende jeg pratet med på sas mente det ikke hadde noe å si. Så jeg lurer på om det er derfor?

Skrevet

Når de gjør refusjonen, tar det noen sekunder før det er tilbake på samme kort som du betalte med. Men spm er hvor lang "kø" det er med billetter som skal refunderes. Oppga du nytt kortnummer som beløpet skal refunderes tilbake på? Eller er det samme kortnr med ny utløpsdato (i så fall ikke nødvendig). De må jo vite hvor de skal føre pengene for å refundere.

Skrevet

Kortet er borte, altså har fått nytt kort med nytt kortnummer. Jeg sa det til frøkena jeg snakket med, men hun sa det ikke hadde noe å si. Tror hun mente det ville bli ført tilbake til samme kontonummer som var tilknyttet det opprinnelige kortet.

Tenkte ikke så mye på det når hun sa det, men i ettertid så tenker jeg at de kan jo ikke sitte med informasjon om noe kontonummer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...