AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Synes at den deilige nyvaska lukta forsvinner så alt for fort, hvertfall med barn, hund og katt i hus. Har hørt det velkjente tipset om å sette en skål med grønnsåpe under sofaen. Med unger og dyr blir det vel fort gris så i fjor helte jeg de i noen søte glass og satte det i vinduet. Men jeg kjente ikke noe lukt med mindre jeg gikk bort og sniffa. Elsker også kaffelukt, funker det å helle kaffebønner i glass/krukker og sette rundt om kring? Andre tips? Sånne lure eller enkelt og greit hvor jeg får kjøpt deilig duftlys som ikke lukte kvalmt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 22. desember 2011 #2 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er hektet på Yankee candles, de dufter nydelig og fås med et hav av ulike dufter Lukten er også såpass sterk at den henger i litt etter at lysene er tent, samt at man kjenner den lett om man har nok lys i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 22. desember 2011 #3 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg fordrar ikke lukten av lys med vanilje, mango, kanel og lignende, men har funnet "min greie" med å bruke duftlamper med noen dråper duftolje i. Flere steder får man kjøpt duftoljer som lukter som nyvasket, og så lenge du ikke tar for mye av oljen i lampa, blir det bare et lite "hint" av ren lukt. Jeg har blant annet prøvd "clean linen" fra Kremmerhuset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2011 #4 Del Skrevet 22. desember 2011 Hell kokende vann og en god slump furunålsgrønnsåpe i en bolle og gjem den et sted på gulvet i stua. Funker som fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 22. desember 2011 #5 Del Skrevet 22. desember 2011 Har kjøpt duftoljen "candied ginger" fra The Body Shop. Den er fantastiiiisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2011 #6 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg er hektet på Yankee candles, de dufter nydelig og fås med et hav av ulike dufter Lukten er også såpass sterk at den henger i litt etter at lysene er tent, samt at man kjenner den lett om man har nok lys i rommet. Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #7 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) Endret 22. desember 2011 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Del Skrevet 22. desember 2011 Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her henger meg på jeg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 22. desember 2011 #9 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg syns kongerøkelse er et must i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2011 #10 Del Skrevet 22. desember 2011 Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) Litt dyrt ja,men lysene varer LENGE (lurt å prøve noen små lys første for å finne en lukt man liker) og lukter mye sterkere enn sånne dråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 22. desember 2011 #11 Del Skrevet 22. desember 2011 Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) ...ja, som nevnt i #3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå