AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Synes at den deilige nyvaska lukta forsvinner så alt for fort, hvertfall med barn, hund og katt i hus. Har hørt det velkjente tipset om å sette en skål med grønnsåpe under sofaen. Med unger og dyr blir det vel fort gris så i fjor helte jeg de i noen søte glass og satte det i vinduet. Men jeg kjente ikke noe lukt med mindre jeg gikk bort og sniffa. Elsker også kaffelukt, funker det å helle kaffebønner i glass/krukker og sette rundt om kring? Andre tips? Sånne lure eller enkelt og greit hvor jeg får kjøpt deilig duftlys som ikke lukte kvalmt. 1
Lykkelitenen Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er hektet på Yankee candles, de dufter nydelig og fås med et hav av ulike dufter Lukten er også såpass sterk at den henger i litt etter at lysene er tent, samt at man kjenner den lett om man har nok lys i rommet.
meca Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Jeg fordrar ikke lukten av lys med vanilje, mango, kanel og lignende, men har funnet "min greie" med å bruke duftlamper med noen dråper duftolje i. Flere steder får man kjøpt duftoljer som lukter som nyvasket, og så lenge du ikke tar for mye av oljen i lampa, blir det bare et lite "hint" av ren lukt. Jeg har blant annet prøvd "clean linen" fra Kremmerhuset 1
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Hell kokende vann og en god slump furunålsgrønnsåpe i en bolle og gjem den et sted på gulvet i stua. Funker som fy
kaprifolen Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Har kjøpt duftoljen "candied ginger" fra The Body Shop. Den er fantastiiiisk!
Gjest Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er hektet på Yankee candles, de dufter nydelig og fås med et hav av ulike dufter Lukten er også såpass sterk at den henger i litt etter at lysene er tent, samt at man kjenner den lett om man har nok lys i rommet. Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her 1
Gjest badeand1 Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) Endret 22. desember 2011 av Mortem
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Henger meg på skrytet av Yankee Candles Kan bestilles bla her henger meg på jeg og :D
Gjest bazibaz Skrevet 22. desember 2011 #9 Skrevet 22. desember 2011 Jeg syns kongerøkelse er et must i jula.
Gjest Skrevet 22. desember 2011 #10 Skrevet 22. desember 2011 Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) Litt dyrt ja,men lysene varer LENGE (lurt å prøve noen små lys første for å finne en lukt man liker) og lukter mye sterkere enn sånne dråper
meca Skrevet 22. desember 2011 #11 Skrevet 22. desember 2011 Fy faen så dyrt. :O Finnes jo sånne dråper man kan bruke i en skål med vann over et lys. (veit ikke hva det heter men kan få kjøpt det hos interiørbutikker) ...ja, som nevnt i #3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå