Gå til innhold

Hva skal du på nyttårsaften i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg på bestevenninnen min, og blir med hun dit hun skal :) Så enten blir det bare oss to hos henne eller så går vi kanskje til noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise kalkun eller pinnekjøtt med familie, så på fest hos venner. Drikke champagne. Se på fyrverkeri. Blir sikkert til at vi reiser innom litt ulike fester utover natten. Håper bare jeg klarer å holde det gående litt lenger enn i fjor, da var jeg småsyk og upigg og tuslet hjem og la meg like over midnatt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Passe på at hunden har det bra. :) Gjør det trygt for henne. Det er prioritet nr 1. Ellers er det god mat, drikke og godt bekjentskap! Inkludert sambo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal spise stor familiemiddag med samboer og hans familie, har hørt rykter om at det blir kalkun. Etter det blir det storfest hos en venn av meg og sambo! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være alene. Dropper å se på raketter. Har en stille stund til ettertanke.

Det høres igrunnen deilig ut :)

Men jeg er så melankolsk anlagt at jeg lett kunne ha begynt å stortute idet klokken slo tolv og det gamle året var forbi. Jeg hadde risikert å sitte oppe hele natten og deppe over de eksistensielle spørsmål istedet for å kose meg. Jeg tror det er tryggere å omgi meg med liv og røre akkurat den dagen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal først jobbe, men ferdig ganske tidlig. Jobber i en annen by enn der de fleste vennene mine er, så blir ikke noe fest. Mamma jobber samme sted og er ferdig litt senere, og da kommer vi nok til å dra til søstra mi og mora hennes for å spise god middag. Forhåpentligvis sodd :D

Så tar vi oss sikkert en liten gåtur ut senere. Koselig, enkelt og greit.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være med sambo :) :)

Og vet ikke egentlig, men tror vi skal til en venninne av oss.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være i stallen og passe på hesten min som er livredd for raketter. Har gjort det hver nyttårsaften de siste ti åra, så det er en koselig tradisjon for meg. Har med kakao, pepperkaker, noe å lese på og litt gulerøtter til henne. Hører på musikk for å overdøve rakettene og har sperra alle vinduer slik at ikke lysglimtene slipper inn, i tillegg til at hun får beroligende middel.

Liker å være der med henne og være sikker på at hun har det bra! Eneste minuset er at det er jævlig kaldt!

Så nyttårsaften for meg handler egentlig bare om å vente på at bråket skal slutte, og det gjør meg ingenting. (Spiser forøvrig kalkun med foreldrene mine først, men det er ikke der fokuset ligger den dagen).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alene i år. Kommer til å lage meg en pizza, se på en film og legge meg tidlig. Skal jobbe fra klokka 08:00 1.januar uansett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bomullsdott

Jeg skal enten være sammen med mamma eller pappa. Mest sannsynlig pappa (de er skilt).

Skulle ønske jeg hadde venner å feire med, men den gang ei. Blir å feire med familien (i år bare èn annen person) for 17. året på rad...

Men joda, det blir sikkert hyggelig å spise biff med pappa, og se film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og kjæresten skal på hytta på fjellet og bare kose oss med hverandre. Det gleder jeg meg veldig til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme først med familie, så jentekveld hos min venninne med enda flere venninner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...