AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 I dag kjøpte jeg meg disse to ringene...jada de er ikke ekte, men jeg tenkte at disse ville jeg ha (årets julegave til meg selv fra meg selv). Hvem av de ville du ha valgt på ringefingeren og hvor ville du hatt den andre? (Jeg vet det er dumt spørsmål..dropp kommentarene om det.)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Her bildet :-) Det gikk litt for seg her;-)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 ler dette var vedlig vanskelig i kveld da ;-) hehe
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Siden de er så store så ville jeg hatt en på hver hånd. To store på en hånd blir litt mye syns jeg. Og om de er ekte gjør da ingenting. Så lenge du ikke blir grønn på fingrene.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 ville bare prøvd meg frem på hvem som føltes best ut på de forskjellige fingrene jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Jeg ville hatt den største på ringefingeren og den minste på langefingeren. På samme hånd.
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Hva syns du om disse Mortem? Ringene? Likte den til venstre men ikke høyre. Litt for avlang og stor syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå