AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hei! Jeg har et lite spørsmål om bher. Etter vektnedgang har jeg funnet ut at jeg må fornye garderoben litt. Idag var jeg på Kappahl og prøvde rundt ti bher, men ingen passet Enten passet cup'en perfekt, men ikke omkretsen (omkretsen var for stor), eller motsatt. Prøvde mange forskjellige størrelser også... Så da lurer jeg litt på, er det slik at bhen skal være veldig stram rundt kroppen? For de bhene hvor cup'en satt veldig fint (prøvde flere forskjellige typer også), kom det en stor valk ved siden av cup'en, under armen, om dere skjønner.. Det er ingen butikker her jeg bor som tar mål for bh, så jeg håper noen kan kaste litt lys over dette for meg? Trenger noen nye til jul
Ego Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 BHen skal sitte stramt nok til at den ikke sklir oppover ryggen i løpet av dagen - båndet bak ryggen skal være horisontalt. Og kjøp BH som passer på ytterste hakk når du først prøver den. Finn først omkretsen, så tester du cup. Ingenting skal bule ut noen steder. Om det er tilfelle, så prøver du større cup.
Sweet77 Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Gå til en understøysforretning, de pleier å være dyktige. Fortsatt ikke skjedd meg at de har tatt ett blikk på meg, og så kommet ilbake med feil BH. Og jeg finner aldri noe som passer hos de store kjedene.
Perelandra Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 KappAhl har dårlig utvalg av størrelser i BHer, særlig når det gjelder store cuper. De har en egen serie med klær i store størrelser, og der har de også undertøy. Dessverre har de bare laget BHer med stor omkrets og ikke stor cup. Det beste er en ordentlig undertøysbutikk, enten Change eller en en annen selvstendig utenom noen kjede. Ingen av de vanlige kleskjedene har virkelig godt utvalg av BHer, men skal du likevel prøve en av dem, er Lindex den beste.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Takk for svar! Finnes dessverre ingen "rene" undertøysbutikker her, heller ikke Lindex. Står mellom Cubus og Kappahl. Når det kommer til å finne omkretsen først, er det noen her som vet hvorfor 70 i omkrets ikke bestandig er 70 i omkrets? Jeg prøvde flere bher i 70, noen var for store(!), mens andre ikke hadde en sjanse til å gå rundt hele kroppen. Og da var det samme cupstørrelse på begge... jaja, skal ikke være lett nei. -ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå