Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det er nok av folk her med både piercinger og tatoveringer, kanskje noe mer ekstrem kroppskunst også. Vis oss blider :)

Jeg har (foreløpig) to tatoveringer pluss cheek piercings, en vertical labret, industrial, helix, brystvortene og 5 mm i hver øreflipp.

tumblr_lw0zeqXMPS1qb77q1o1_500.jpg

tumblr_lofpmlf07j1qb77q1o1_500.jpg

tumblr_l8jviisgnc1qb77q1o1_500.jpg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Likte tatoveringen på armen, men er ikke selv så fan av tatoveringer på brystkassa.

Piercing i leppen var fin, men selv igjen er jeg ikke fan av piercing i kinnene.

Alle hver sin smak.

Skal selv ta tatovering til sommeren på ryggen.

Forresten har du ganske fine øyne! :)

Legger til noen tatoveringer jeg har tenkt til å ta meg.

Og

eller

Er usikker på om jeg tør å gå for norsk artist å¨min første tatovering da det er bryllupbilde av mor og far.

Noen som har gode artister å anbefale?

Som er god med portrett.

Endret av SemperFi
  • Liker 1
Skrevet

Takk! Jeg vurderer å ta ut den i leppa og erstatte den med enten en medusa eller en horizontal labret. Vi får se.

Vet ikke om noen gode portretttatovører, men den brylluupsbildeideen høres veldig fin ut :)

Skrevet (endret)

Innlegget kom visst to ganger. Sorry!

Endret av Stueloff
Skrevet

Electric Linda går for å være kjempeflink på portrett. Har aldri vært hos hu. Men det er visst lang ventetid så du burde bestille lenge i forveien.

• Liker 1
Gjest Solmåne
Skrevet (endret)

Jeg har en beskjeden industrial :)

post-41803-0-22468500-1324536826_thumb.j

Endret av Solmåne
Skrevet

Jeg har tatt tatovering hos Torkjell Rød (Toschi) på Let's buzz. Har ikke portrett, men han var ihvertfall suuuperflink! Han tegnet om min til å bli mye finere og jobben var vel gjort på 30 min... Alle andre tippet 2 timer. Utrolig fin ble den og :)

Skrevet

Har hatt industrial i tre år og elsker den. Nå vurderer jeg å ta en til så det blir noe som dette:

industrial-piercing4_175737270.jpg

Skrevet

Stueloff, hva betyr tatoveringen din på brystet/halsen/utringningen, og hvorfor har du tatt akkurat den?

Fan, du er så pen med den stilen der :)

Skrevet

Stueloff, hva betyr tatoveringen din på brystet/halsen/utringningen, og hvorfor har du tatt akkurat den?

Fan, du er så pen med den stilen der :)

Takk! :D Det betyr "aldri kil en sovende drage" og er kopi av et banner (samt mottoet til Hogwarts) som er å finne i alle Harry Potter-bøkene.

• Liker 1
Skrevet

Har ingen piercinger (med mindre du regner vanlige hull i ørene), og kommer nok ikke til å ta det heller. Har nikkelallergi, ikke kraftig, men det virker som den kom etter jeg tok hull i ørene..

Har derimot to tatoveringer! Stjernetegn, navn (i egen håndskrift) samt tre stjerner på ankelen, og et hjerte på ryggen som det snor seg en piggtråd rundt, før det bryter ut i blomster.

Jeg og gubben snakker om like tatoveringer, basert på noe felles og personlig, tallet 29 i romertall.

Vi er mest uenige i utførelsen.

Hva mener dere er rett måte å skrive 29 i romertall på? XXIX eller XXVIIII? Og hva hadde vært stiligst?

Skrevet

Hva mener dere er rett måte å skrive 29 i romertall på? XXIX eller XXVIIII? Og hva hadde vært stiligst?

Jeg ville ha skrevet XXIX.

• Liker 2
Skrevet

Vil ikkje vise bilder, då eg prøver å være noenlunde anonym.

Men eg har to hull i hvert øre (men eg trur det eine har grodd igjen, fikk ikkje i øredobb sist eg prøvde), samt i tungen. Eg hadde i øyebryn, men den grodde ut etter at eg klarte å rive i den. Skal tas på nytt når neste mulighet dukker opp. Har også planer om septum og nesevinge.

Ang. tatoveringer... Eg har ein liten på ankel, ein medium str. på overarm, ein på underarm og ein halvferdig på ryggen som eg er ganske fornøyd med (selv om den var dritvond og eg gruer meg til å fullføre). Alle er av norrønt design.

Skrevet

Takk! :D Det betyr "aldri kil en sovende drage" og er kopi av et banner (samt mottoet til Hogwarts) som er å finne i alle Harry Potter-bøkene.

Ikke for å være frekk, men tror du at du vil synes det er særlig stas å ha på brystet når du bikker 40?

• Liker 5
Gjest just words
Skrevet

Jeg er litt for blyg til å poste et bilde av meg.. Men jeg har: 6 hul i det ene øret 7 i det andre, (de gror litt igjen fra tid til annen, men noe skal man da brynes på) + en industrial i venstre øret. nippel piercing, Christina, En Madonna og piercing midt i underleppen og en rett under.

Av tatoveringer har jeg 5 stykker: en liljekonvall ved lysken, Jeg har en Henna tatovering på venstre arm. Et gammelt sjø kompass ved venstre ankel. En sommerfugl, men i vingene er det en tiger, (vet ikke om det er forståelig?) på høyre skulder, og min første motorsykkel på høyre legg. Jepp that's it..

Skrevet

Jeg er litt for blyg til å poste et bilde av meg.. Men jeg har: 6 hul i det ene øret 7 i det andre, (de gror litt igjen fra tid til annen, men noe skal man da brynes på) + en industrial i venstre øret. nippel piercing, Christina, En Madonna og piercing midt i underleppen og en rett under.

Av tatoveringer har jeg 5 stykker: en liljekonvall ved lysken, Jeg har en Henna tatovering på venstre arm. Et gammelt sjø kompass ved venstre ankel. En sommerfugl, men i vingene er det en tiger, (vet ikke om det er forståelig?) på høyre skulder, og min første motorsykkel på høyre legg. Jepp that's it..

Det hadde jeg likt å se! Høres utrolig kult ut :)

Skrevet

Stueloff, vet ikke om du er interessert i tilbakemeldinger på utseende ditt, men den piercingen du har i underleppa. Du har ikke tenkt på å gjøre den litt mindre, eller mindre merkbar eller noe? Du har så fine lepper, og den er så stor og kraftig, tar litt fokuset vekk.

Skrevet

electic ? linda , har gitt stafylykokker til en kunde.. No kidding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...