Gjest Lizbet Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Noen som har noen å anbefale?? Ønsker meg en, men er litt avhengig av at den ikke er så altfor stor. Har litt begrenset med plass....men det hadde hjulpet på treningsmotivasjonen å kunne trenet forran tven i stua trur jeg....
Gjest hildab Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 Vet ikke helt hva du kan tenke deg, men jeg har kjøpt en på tv-shop som jeg er veldig fornøyd med. Vet ikke om det kalles step-maskin den jeg har, men den heter Orbitrek Platinum Sjekk her: http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=1...1189&moreinfo=1
Gjest Lizbet Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Ikke helt slik en jeg forestilte meg, nei.... Jeg brukte en slik en veldig mye da jeg var på sats fordi den er bedre å bruke enn tredemøllene. Bedre for knær samtidig som du får med overkroppen også. Men takk for tipset!!
Nana Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 Hvis du går inn på www.ellos.no under hjem og fritid og så trenigsapparater eller noe sånt i den dur så finner du den step-maskinen jeg har. Det er en ministepper, veldig solid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå